Hoofdstel met zilveren rand langs neus/frontriem...wie helpt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ezter

Hoofdstel met zilveren rand langs neus/frontriem...wie helpt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 09:00

Heb gisteren op concours een supermooi hoofdstel gezien...alleen vergeten te vragen wat voor merk/type het was...heb hier ook al gezocht maar krijg er geen resultaat uit.

Dus...wie weet, wie weet...om welk hoofdstel het gaat?

Zwart, met zilverkleurige randen langs de neus en frontriem. Ik meende mij zelf te herinneren dat het om de Kieffer silverline gaat maar dat klopt volgens mij niet. Help, want ik vind m gaaaf!

magda_90

Re: Hoofdstel met zilveren rand langs neus/frontriem...wie helpt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:02

Kieffer heeft ze en Harry's Horse ook. Bij Divoza en Ooteman staan ze op de site vermeld. :)

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 09:05

Welk merk/type is het bij divoza dan? Want daar heb ik nl gezocht ;) dan heb ik echt iets gemist geloof ik...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:11

Ik dacht dat Kieffer ze had maar ik zie ze niet bij hun assortiment staan: http://www.kieffer.net/cms/content/blog ... 8/lang,en/.

Citaat:
Harry's Horse
Afbeelding
Dit model is uitgevoerd met een luxe zilverkleurige piping op front- en neusriem.
Luxe hoofdstel gemaakt van het beste Italiaans leder. Uitgevoerd met een gecombineerde en zacht onderlegde neusriem en 'Eurocrown', dit is een zachte padding aan het kopstuk. Blinde Saumur-sluitingen aan bakstukken en teugels. Compleet met PCM (webband) teugels.

Maten Cob en Full.
280.2221 Kleur zwart met silver piping.

Ik zal vanavond de oude Divoza gidsen even voorbladeren, ik had ze namelijk wel gezien daarin :j

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 09:14

Jaa..die bedoel ik :)
Had inderdaad ook bij Kieffer gekeken maar kon hem daar niet vinden...maar harry's horse is prima! Ga zo de divoza toch nog bellen zal dan meteen eens de catalogus vragen..hoop dat ze m nog verkopen dan.

magda_90

Re: Hoofdstel met zilveren rand langs neus/frontriem...wie helpt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:15

Ik hoop het ook voor je, succes ermee! Mocht ik hem vanavond nog vinden in hun catalogus dan vermeld ik wel, tenzij je eerder bent :))