Ik rij nu al een poosje met een kieffer dressuur zadel Ik merk dat er nu allemaal van die vlekken opkomen waar de beugels zitten Ik zou graag mijn beugels eronder willen hebben maar hoe kan ik dat het beste doen Ik heb al gezien dat er geen gleufjes inzitten bij de beugelhaken om je beugels eronder te doen, hoe moet ik dat maken? Of er naden zitten weet ik niet, maar moet ik die draadjes anders los maken?
Klinkt alsof je zadel niet geschikt is voor beugels onder het zweetblad. En dan moet je dat ook niet proberen, want snijden e.d. is nooit goed voor je zadel. Maakt het meteen onverkoopbaar mocht je het ooit willen verkopen.
je kan er toch ook even een zadelmaker naar laten kijken, als die zegt dat het zo aan te passen is zou ik het door hem laten doen, dan weet je iig dat het goed gedaan wordt. zou niet zelf gaan lopen knutsellen.
nou voorlopig mag ik het fototoestel niet meer mee Heb een beetje teveel foto's Als er een keer iemand mee is met een camera op z'n mobiel vraag ik wel even om een foto