ik heb een scapa dark grey springmutsje aan iemand via MP verkocht voor zijn dochter.
Ik had hem te koop omdat ik hem dubbel had.
op de foto's van mij is al te zien dat er GEEN touwtjes aan zitten...nu heeft hij daar niet naar gevraagd en ik niet aan gedacht zoiets te zeggen omdat dit netje GEEN touwtjes HEEFT...
ik heb deze 2ehands gekocht en omdat ik dacht dat ik was opgelicht omdat ik hem nooit ontving heb ik een zelfde scapa netje NIEUW in de ruitershop gekocht...ook zonder de touwtjes.
mijn bijrijdster heeft op dezelfde dag bij dezelfde ruitershop een nieuw groen scapa mutsje van hetzelfde type gekocht en wederom geen touwtjes.
die man is in een winkel geweest en daar hadden ze (volgens zijn zeggen) allemaal touwtjes.
Nu kan ik snappen dat oudere/nieuwere types wel touwtjes hebben...hoe maak ik die man duidelijk dat ik hem niet heb opgelicht.
ik heb verschillende ruitershops die scapa verkopen gebeld en ze zeggen ook dat zonder bij scapa hoort...de meeste verkopen niet eens met touwtjes of hebben ze nooit met touwtjes gezien van scapa.
Zelf wil die meneer niet spreken met een ruitershop omdat hij met eigen ogen heeft gezien dat ze WEL touwtjes hadden.
hoe kan ik die man nu duidelijk maken dat ik niet oplicht?
kan iemand mij helpen?
zie hieronder foto's van mijn verkocht en op de pony mijn eigen (huidige) scapa netje en die van mijn bijrijdster:
de verkochte (alleen gepast verder 100% nieuw)

mijn eigen netje

netje van mijn bijrijdster: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMLLB8O4.jpg
hopelijk kan iemand mij helpen