vraag mbt scapa springmutsjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

vraag mbt scapa springmutsjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:42

sorry als het hier niet hoort kan iemand het dan temmen?! bedankt!

ik heb een scapa dark grey springmutsje aan iemand via MP verkocht voor zijn dochter.
Ik had hem te koop omdat ik hem dubbel had.
op de foto's van mij is al te zien dat er GEEN touwtjes aan zitten...nu heeft hij daar niet naar gevraagd en ik niet aan gedacht zoiets te zeggen omdat dit netje GEEN touwtjes HEEFT...

ik heb deze 2ehands gekocht en omdat ik dacht dat ik was opgelicht omdat ik hem nooit ontving heb ik een zelfde scapa netje NIEUW in de ruitershop gekocht...ook zonder de touwtjes.
mijn bijrijdster heeft op dezelfde dag bij dezelfde ruitershop een nieuw groen scapa mutsje van hetzelfde type gekocht en wederom geen touwtjes.

die man is in een winkel geweest en daar hadden ze (volgens zijn zeggen) allemaal touwtjes.

Nu kan ik snappen dat oudere/nieuwere types wel touwtjes hebben...hoe maak ik die man duidelijk dat ik hem niet heb opgelicht.
ik heb verschillende ruitershops die scapa verkopen gebeld en ze zeggen ook dat zonder bij scapa hoort...de meeste verkopen niet eens met touwtjes of hebben ze nooit met touwtjes gezien van scapa.
Zelf wil die meneer niet spreken met een ruitershop omdat hij met eigen ogen heeft gezien dat ze WEL touwtjes hadden.

hoe kan ik die man nu duidelijk maken dat ik niet oplicht? :o

kan iemand mij helpen?
zie hieronder foto's van mijn verkocht en op de pony mijn eigen (huidige) scapa netje en die van mijn bijrijdster:

de verkochte (alleen gepast verder 100% nieuw) Afbeelding
mijn eigen netje Afbeelding
netje van mijn bijrijdster: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMLLB8O4.jpg

hopelijk kan iemand mij helpen :o
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-11-09 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan.

QueenE

Re: vraag mbt scapa springmutsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:03

Die mutsjes van Scapa hebben naar mijn weten allemaal geen touwtjes hoor :j

Maar geen idee hoe je die man dat aan z'n verstand moet brengen..
Maar jij hebt je geld neem ik aan? Lekker laten dan. Dan naait hij er zelf maar touwtjes aan ;)

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 21:05

QueenE schreef:
Die mutsjes van Scapa hebben naar mijn weten allemaal geen touwtjes hoor :j

Maar geen idee hoe je die man dat aan z'n verstand moet brengen..
Maar jij hebt je geld neem ik aan? Lekker laten dan. Dan naait hij er zelf maar touwtjes aan ;)

ja ik heb mijn geld wel.
maar hij wil het terug+ de postzegel die hij kwijt is (a WEL 44 ct) aan terug sturen...maar ik heb niets fout gedaan!
hij zegt dat hij nu niet blijft zitten...maar als je hem onder je kopstuk doet zoals het hoort heb ik geen problemen er mee...dan zit hij juist als een "huis"

hij denkt nu de touwtjes zogenaamd missen dat het netje niet nieuw is....maar dat is hij juist wel :(

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:55

Ze hebben inderdaad geen touwtjes. Waarschijnlijk heeft hij mutsjes van een ander merk gezien?
Misschien kun je dit topic aan hem doormailen?

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:01

Ik vind die touwtjes alleen maar irritant :P
Maar goed, gewoon beleefd blijven en hem toch duidelijk proberen te maken dat 't zo hoort...

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 23:29

topic kan dicht...ik had hem al wel wat "bewijsmateriaal" gestuurt oa recente foto van mijn pony met het mutsje...verder ook de foto van mijn bijrijdster met het groene scapa mutsje (zie bovenaan mijn topic)
en ik had gespeurd via bokt naar mutsje van scapa die te koop werden aangeboden...ineens gelooft hij mij en blijft het mutsje ook zitten :Y)

vreemd wel , niet?!

topic mag wat mij betreft dicht!

bedankt voor de reacties! ;)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:24

Moderatoropmerking:
Topics worden niet op verzoek gesloten of omdat iets al is opgelost.
Reacties in dit topic zijn nu niet meer nodig dus kunnen we door niet meer te reageren, dit topic omlaag laten zakken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 09:43

Alleen gepast in volledig wedstrijdtenue en met een lintje aan je laars? ;)

Ik denk ook dat hij mutsjes van een ander merk heeft gezien. Die van Scapa zijn toch vrij duidelijk te herkennen, zou je zeggen. Maar fijn dat hij je inmiddels gelooft.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 11:37

datis haar eigen netje staat er even lezen.. Aan mijn scapa netje zit ook geen draadje hoor. Maar fijn dat het is opgelost

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 15:53

ja inderdaad...dat is trouwens mijn bijrijdster die erop zit en dat is mijn eigen netje;)