Gelige plastron

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cisss

Gelige plastron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 15:06

Hallo, :wave:

Ik ben al een tijd opzoek naar een beetje gelige plastron. Ik heb nu de Eurostar Finale rijbroek gekocht in een echt gelige kleur. Daarvoor had ik off white, maar ik moest nu toch een nieuwe rijbroek en wou wel echt een wat geligerder rijbroek.

Ik had bij mijn off white spullen een Nilette plastron. Maar deze is te licht voor mijn nieuwe outfit. Iemand enig idee waar ik een plastron (en ook wandjes!) die een beetje bij deze broek passen? Alvast bedankt!

Groetjes, Ciska

Hier een voorbeeldje die ik via Google heb. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZ3FP6SQ.jpg

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:10

Cisss schreef:
Hallo, :wave:

Ik ben al een tijd opzoek naar een beetje gelige plastron. Ik heb nu de Eurostar Finale rijbroek gekocht in een echt gelige kleur. Daarvoor had ik off white, maar ik moest nu toch een nieuwe rijbroek en wou wel echt een wat geligerder rijbroek.

Ik had bij mijn off white spullen een Nilette plastron. Maar deze is te licht voor mijn nieuwe outfit. Iemand enig idee waar ik een plastron (en ook wandjes!) die een beetje bij deze broek passen? Alvast bedankt!

Groetjes, Ciska

Hier een voorbeeldje die ik via Google heb. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZ3FP6SQ.jpg

Dat gelige heet champagne. (Tenminste als ik vraag om iets te bestellen in champagne krijg ik deze kleur altijd) De meeste ruitershops hebben ze niet standaard maar ze kunnen wel besteld worden, dus gewoon even langs gaan en er naar vragen. Ik heb allesin het champagne ook de handschoenen, dus het is zeker te koop!

Cisss

Re: Gelige plastron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 15:14

Nou, champagne wordt ook vaak geassocieerd met Off white/gebroken wit. Dus daarom zeg ik maar dat het gelig is, want anders heb je al gauw een te lichte kleur. Heb je een foto? Want ik heb ook bij Divoza gekeken, maar die hebben alleen die van HH (dat is een beetje bruinachtig, dan moet je alles van HH kopen) en Nilette (heb ik nu). Daar staat ook op champagne, maar dat is veel te licht. Ik zie er inderdaad wel eens mensen mee rijden, het is wel te koop ja. Maar waar ik het kan vinden weet ik niet. :P

craje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:17

je kunt wit stof zelf op kleur maken door het in thee te leggen. Hoe langer het erin ligt hoe sterker de gelige tint wordt. Ik zou het wel eerst eens proberen met een proeflapje. Om te voorkomen dat het te donker wordt kun je het, het beste een aantal keren in de thee leggen, wel tussendoor drogen, dan zie je de kleur pas goed
succes

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 15:19

Ik heb je even een PB gestuurd, bedankt!

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 18:23

Nog iemand ideeën?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:57

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 18:44

Ik ben inmiddels voorzien. Bedankt iedereen. :D