Zadels Saint lourdes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Boschher1987

Zadels Saint lourdes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 11:00

Wie heeft er ervaring met het zadel van saint lourdes?

Nookie87

Re: Zadels Saint lourdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:26

Een stalgenootje van mij heeft zo'n zadel, erg lekker zadel. Prijs kwaliteit verhouding is goed alleen was de wachttijd best wel lang.

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:22

Heb nu een half jaar een dressuurzadel, type platinum.
Fijn zadel, goede kwaliteit. Dit type heeft een zachte zit en wat grotere kniewrongen. Gekocht bij Mr.Ed. Kwam langs met een aantal zadels en deze paste het best op mijn paard.
Zal even de bon erbij zoeken wat de prijs was.

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 13:25

Kan vandaag niets meer toevoegen bij mijn berichtje van gisteren dus even een nieuwe. Heb de bon gevonden, € 1195,-. Ook niet echt goedkoop vind ik.

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:29

sillyhorse schreef:
Kan vandaag niets meer toevoegen bij mijn berichtje van gisteren dus even een nieuwe. Heb de bon gevonden, € 1195,-. Ook niet echt goedkoop vind ik.

Nee inderdaad niet echt goedkoop.

visiontimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:00

Ik heb een zwarte Saint Lourdes Arwen (spr)
Toen ik ging passen kwam deze er het beste uit, ik had namelijk last van mijn rug op andere zadels... deze is lekker ruim(ik ben zelf 1.80 dus heb dat zeker nodig. ;) )
Hij zit echt heerlijk en de prijs (1100€) was ook niet al te slecht.. ik bedoel als je kijkt naar de prijzen van andere springzadels. Wel werd hij tot dat toe alleen in het bruin verkocht.. en ik wilde per sé zwart. Daar heb ik wel 2 maandjes op moeten wachten maar het was het zeker waard:D !

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 20:08

visiontimes schreef:
Toen ik ging passen kwam deze er het beste uit, ik had namelijk last van mijn rug op andere zadels... deze is lekker ruim(ik ben zelf 1.80 dus heb dat zeker nodig. ;) )
Hij zit echt heerlijk en de prijs (1100€) was ook niet al te slecht.. ik bedoel als je kijkt naar de prijzen van andere springzadels. Wel werd hij tot dat toe alleen in het bruin verkocht.. en ik wilde per sé zwart. Daar heb ik wel 2 maandjes op moeten wachten maar het was het zeker waard:D !

Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?

visiontimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:37

herbosch1987 schreef:
visiontimes schreef:

Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?

Bij Van Rijs te zevenhuizen (ZH) ;)
maar iedere SL dealer zal m vast wel uit argentinië kunnen bestellen..

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 12:39

Bij Van Rijs te zevenhuizen (ZH) ;)
maar iedere SL dealer zal m vast wel uit argentinië kunnen bestellen..[/quote]

Dat lijkt mij ook wel, maar ik ben opzoek naar een SL dealer bij mij in de buurt, omgeving Deventer. Ik heb al een dealer gevonden, maar dat ik 160 km bij mij vandaan. Vandaar..

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 18:23

Hier de persoon waar nookie het over had ;)

Ik heb een saint lourdes dressuurzadel. Het is een heerlijk zadel. Prijs/ kwaliteit is heel goed.
Als je foto's wilt stuur even een PB.

Mijn zadel komt van Ruiterplus, Rosmalen.