Stang en Trens wat vinden jullie hiervan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyladie

Stang en Trens wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 01:16

Hey,
Ik zie wel eens mensen die met S&T rijden .. (Zelf rijd ik western dus alles heel losjes, ontspannen en zo min mogelijk aan die mond.. eigenlijk haast niet.)
Ik vraag me dan wel eens af hoe het voor zo'n paard
moet zijn als je al een vreemd iets; bit in je mond moet hebben laat staan stang en trens.
Wat heeft nu werkelijk het effect van een S&T?> Je kunt een paard hierdoor nog fijner laten lopen? Maar dat lijkt me toch niet dat, dat alleen maar door de S&T kan, dit lijkt me dan wel erg straf voor een paard. En is dit nodig, kan je dit ook niet bereiken op een gewoon stangetje en d.m.v. andere lichaamshulpen? Ik vind het soms wel erg overdreven, al dat gedoe in die monden van paarden, het
ziet er zo vol uit.. en het lijkt me nou ook niet erg fijn voor een paard. ;(

lovemyladie

Re: Stang en Trens wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 01:16

Sorry als hij trouwens in een verkeerde rubriek staat, maar ik wist begod niet waar ik hem moest plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 01:18

Er zijn werkelijk al een miljoen topics hier over...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 13:18

Er zijn vele topics hierover al geweest. Zodra je de zoekfunctie gebruikt kun je deze topics vinden.
Bij deze een zeer recent topic, die ook over het gebruik van S&T gaat; [HAR] Stang en trens

Gelieve in dat topic te reageren, dan gaat hier een slotje op.