Ik ben van plan een sidepull neusriem te bestellen bij Dieren in pastel, omdat je dan je eigen kleur kan bepalen en je hoeft niet meteen een heel hoofdstel te kopen (die heb ik namlijk genoeg:P ) . Heeft iemand hier al eens iets besteld? En hoe bevalt het? Is het wel stevig genoeg en hoe reageert je paard erop??
Ja hier Ik ben er zeer tevreden mee. Mijn pony reageert zo slecht op die kruis-systemen (voelt ie zich opgesloten) maar hierop loopt hij gewoon prima. Ook een goede service, had mn sidepull snel binnen, en er is ook ruimte voor persoonlijke wensen (wilde extra ringen zodat ik hem ook als kaptoom kan gebruiken) Alleen... als je hoofdstel al op een van de kortste gaatjes zit, dan krijg je die sidepull niet hoog genoeg.
Ik vind die crosslinks ook niks, mijn paard word een beetje nerveus van al die druk rond haar neus. Rij haar nu met hackamore dus hoofdstel zal gelukkig wel passen Maar is ie idd niet stug??
hij is wel wat stug, het blijft natuurlijk gevlochten touw. Wat het scherp betreft... Zo scherp als de ruiterhand die erop inwerkt natuurlijk. Iemand die de teugels nodig heeft om op het paard te kunnen blijven zitten zou ik er niet mee laten rijden, maar als je je hand gewoon rustig stil kunt houden kun je er naar mijn mening prima mee rijden.
Groetjes, lacuna
ShadowFax
Geplaatst: 30-10-09 22:03
Ik wil ook graag een losse sidepull daar bestellen. Ik denk dat ik een extra dik gevlochten wil hebben. Ben benieuwd hoe sterk de ringen zijn, niet dat je een keer 'hard' aan de teugel trekt en je de ring van de sidepull aftrekt
@ JadeYsla: wat is jouw alternatief wat sidepull aangaat?
Jadys
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-09 19:22
[quote="@ JadeYsla: wat is jouw alternatief wat sidepull aangaat?[/quote]
Hoe bedoel je met alternatief? wat ik anders zou gebruiken?? Ik wacht zowiezo mijn bestelling af, leuk prijsje om gewoon te proberen