Divoza, Epplejeck, Piaffe en boer en peerd. Dat is ook het gene wat het dichts is de buurt is.
Koper
Geplaatst: 26-10-09 21:35
Grappige vraag
Zadel zat bij mijn paard, singel heb ik van een bokker overgenomen en singelverlengers zijn van SuperHorse. Stijgbeugelriemen van Marylot.
Hoofdstel: kopstuk bij Eric Spee online besteld, neusriem bij Atorka, teugels bij Westeind (online). Verder heb ik ook nog twee biothane hoofdstellen, gemaakt van bijvoorbeeld teugels die ik van bokkers heb overgenomen.
Bitten: aan mijn "nette" hoofdstel een myler, via marktplaats gekocht, verder een kimblewick van Just Western (online), en een van een bokker. Een dubbelgebroken bustrens heb ik ook, die komt van de plaatselijke ruitesporttoko (Fugers in Soest. Bij Fugers haal ik ook onderhoudsproducten voor harnachement)
Dekens (1 zweetdeken en 1 regendeken) heb ik allebei van bokkers overgenomen. En verder heb ik geloof ik geen harnachement.
In de winkel: het meest bij Sta-Rho, verder soms hyporama en rodeo.
Online: via horseshopinternational, mn zadel komt bij mzm-geestig vandaan, en verder via bokt.
Het liefst koop ik toch in een winkel hoor. Lekker overal snuffelen, alles even voelen, en dat is mijn "dagje stadten" want voor mezelf winkelen heb ik een hekel aan
groetjes, lacuna
Lexiepexie
Geplaatst: 27-10-09 13:14
Drunense ruiterhuis, duur maar ze hebben er alles.
Bij Vrielink Ruitersport in Apeldoorn. Voor harnachment wil ik toch graag advies hebben en makkelijk kunnen ruilen mocht het niet goed zijn. Zadel zat overigens al bij het paard, dus dat heb ik nog niet nieuw hoeven kopen (gelukkig).