Shetlandzadel Norton Rexine Junior.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LoisVeenings

Shetlandzadel Norton Rexine Junior.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 09:46

Hee,

ik was lang aan het nadenken of ik een zadeltje wou aanschaffen voor mijn shetlander. Ik ben zelf wel wat groter dus gaat meer om het lekker zitten voor de keren dat ik rij.
Voor die ene keer dat ik rij vind ik het te duur om een echt leren zadel te kopen, dus heb ik gekozen voor een (tweedehands) Norton Rexine Junior shetlandzadeltje. --> krijg het niet voor elkaar een foto te plaatsen. :+
Tot mijn teleurstelling zei iemand dat het zadel niet goed ligt, ik heb er ong 2 keer mee gereden, dan voornamelijk stap, maar merkte niks aan Thos (de shetlander).
Nu mijn vraag, Heeft iemand ervaring met dit zadeltje, En omdat het van hard kunststof is, weet iemand of het ook mogelijk is voor de zadelmaker? ( Heb ook al een mail gestuurd naar een zadelmaker,nog niks terug gekregen. maar ben erg benieuwd of iemand hier hetzelfde had en op welke manier dat is opgelost.) Ik maak binnekort foto's en zet ze hier neer( als dat lukt! ).

Dank jullie!

elias

Re: Shetlandzadel Norton Rexine Junior.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:52

Afbeelding
ik heb geen ervaring met dit zadel.
maar in ieder geval even een foto.

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 08:50

Aah, Dank je wel! :D
Kom er vast wel eens achter hoe ja dat moet doen! ;)