Wintec boom vs. Knight Rider

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jilly

Wintec boom vs. Knight Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 08:25

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik kon niet meteen wat bruikbaars vinden...

Een paar maanden geleden heb ik een kunststof Knight Rider zadel gekocht, maar die bevalt toch niet zo...
Nu heb ik een Wintec Isabel Werth te leen, maar met een te smalle boom. We hebben gisteren beide zadels uit elkaar gehaald en de bomen vergeleken.

De witte KR boom was een goeie cm langer dan de blauwe Wintec boom. We kregen die er dus wel in, maar de gaten van de boom kwamen niet overeen met de gaten in het zadel.

We vroegen ons nu af of het op de een of andere manier toch mogelijk moet zijn om die witte KR boom in het Wintec zadel te krijgen of toch maar een Wintec boom halen?

Iemand die daar ervaring mee heeft?

Splendesco

Re: Wintec boom vs. Knight Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:27

Ik heb er geen ervaring mee.
Maar ik denk dat je beter een Wintec boom kan halen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:27

Ik denk niet dat dat dan gaat lukken.. Zijn toch 2 verschillende zadels / merken.
Een wintec boom heb je voor zo'n 20 euro al :j

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:28

Volgensmij hebben wintec en knightrider dezelfde boom(heb ik volgensmij op huppa gelezen). Ik heb ook een andere boom besteld en ook deze pastte niet. Had precies hetzelfde probleem als jou, dus ik lees even mee.

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 09:03

cletjee schreef:
Volgensmij hebben wintec en knightrider dezelfde boom(heb ik volgensmij op huppa gelezen). Ik heb ook een andere boom besteld en ook deze pastte niet. Had precies hetzelfde probleem als jou, dus ik lees even mee.

Ik dacht het dus ook ergens gelezen te hebben dat ze zouden passen, maar kan niet meer terug vinden waar...

20 euro is inderdaad het geld ook niet, maar als ik toch een witte heb liggen zou het stom zijn om een andere te kopen als het niet nodig is.