ongebroken D-trens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wessjuhh

ongebroken D-trens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 19:08

Hoi mede-bokkers,

ik zou graag willen weten of een ongebroken D-trens bestaat, zo ja waar deze online te bestellen is.
Ik ben dus voor de duidelijkheid niet opzoek naar een bustrens maar echt een Dtrens.

Groeten

liedje89

Re: ongebroken D-trens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:13

Bij divoza hebben ze er een van myler maar die is wel heel duur. Over de 100E.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 19:21

Ja, dat is wel een beetje boven het budget. ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel, gewoon een rechte "stang" D-trens.
Ik weet dat je ze in de watertrens uitvoering heb, maar mijn voorkeur gaat uit naar een D-trens. Ik kan het alleen helaas tot nu toe nergens vinden.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:25

Zo'n trens heb ik nog nooit gezien. Zou je niet met van dat tape wat ze ook soms voor aangespannen rijden gebruiken een gebroken D-trens kunnen intapen zodat hij niet meer beweegt?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:35

Die van divoza had trouwens ook zo'n stukje voor de tonvrijheid maar was wel overal even dik.

Volgens mij is die tape voor het aangespannen rijden juist niet zo stijf dus ik betwijfel of dat gaat werken.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:07

Ik heb even de complete catalogus van sprenger doorgebladerd. Er staat alleen een ongebroken D-trens met kunsstof mondstuk in. Hij staat 2x in de catalogus. De ene keer staat hij beschreven met stalen kern en de andere keer niet. Elke ruitesportzaak die Sprenger verkoopt kan hem voor je bestellen. Of nog beter in duitsland zijn ze stukken goedkoper. :+ Maar weet niet of dit aan je eisen voldoet. http://www.produkte24.com/cy/herm-spren ... gross.html

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 07:49

okay, heel erg bedankt voor jullie informatie, ik denk dat ik het dan toch maar ga proberen met de watertrens uitvoering.