Nu wil ik dus een schockemohle dekje bestellen maar ik weet nog niet welke kleur.
Dan is het natuurlijk altijd handig om de kleuren te kunnen zien. Ik heb tot nu toe op divoza.com gekeken en pegagus-ruitersport.nl omdat ze daar het merk verkopen. Maar bij beide staat er vaak maar 1 foto van een bepaalde kleur. En als je dan bijv. bij de divoza het lijstje aanklikt omdat je een andere kleur/maat wil, staat er wel antraciet, mokka, vanilla etc. Maar daar hebben ze dus geen foto van. En nu weet ik natuurlijk wel ongeveer van mokka en antraciet bijv. is maar denk dat iedereen toch wel de kleur van een dekje zou willen zien voor die hem besteld. Want meestal zijn ze toch ff anders dan je in je hoofd heb als je alleen de naam van de kleur weet.
Ik heb al heel wat gegoogeld en ook hier op bokt. Nu kan ik wel foto's vinden van bepaalde kleuren dekjes maar niet welke kleur het nou is, dus welke nou donkerbruin is of welke nou mokka is.
Dus na een heel verhaal hier mijn vraag
: Wie heeft er zelf toevallig een dekje en weet welke kleur het is en heeft er een foto van? Desnoods foto van google als je zeker weet welke kleur het is.Alvast bedankt

Ik heb ook een schockemohle, die niet warmer dan 30 graden wordt gewassn. Maar hij krimpt wel degelijk!
Had tot nu toe eigenlijk alleen positieve reacties gehoord.