ervaringen wow imitatie zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

immii_clarr

ervaringen wow imitatie zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 11:17

Hallo,

Ik moet binnenkort toch echt aan een nieuw zadel voor mijn jonge paard. Het zadel moet aanpasbaar blijven omdat ze maar blijft veranderen.. en tot nu toe lijkt eigenlijk de beste oplossing een wow zadel.
nu is er het probleem dat ik daar het geld gewoon niet voor heb.
Nu heb ik even een zoekfunctie gebruikt hier op bokt naar informatie en kwam ik daarbij ook iets tegen over een imitatie wow. Ik heb nog even verder gezocht maar kon hier helaas geen ervaringen over vinden.

is er iemand die mij kan vertellen wat de preciese prijs hiervan moet zijn, hoe de kwaliteit is, hoe de aanpasbaarheid is van dit zadel en wat jullie ervaring hiermee is. (zit het lekker enz..)

alvast heel erg bedankt.

Anoniem

Re: ervaringen wow imitatie zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:18

Ik ben heel erg benieuwd ik lees even mee!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:23

Nep WOW? Ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb er nog niet van gehoord.

Bedoel je niet gewoon Flair in laten bouwen? Of de DK zadels van Danny Kroetsch? Daar zit ook gewoon Flair in.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 11:31

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:35

germie schreef:
Nep WOW? Ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb er nog niet van gehoord.

Bedoel je niet gewoon Flair in laten bouwen? Of de DK zadels van Danny Kroetsch? Daar zit ook gewoon Flair in.

Als je een WOW niet kan betalen kan je een DK zadel zeker niet betalen ;)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:17

Volgens mij is dat een Wow die niet op lucht is. De kussens zijn gewoon gevuld met iets anders (wol oid, dat weet ik niet precies). Verder heeft ie wel de aanpasbaarheid van een gewone wow.

edit: ik zie dat het ook al vermeld word in het betreffende topic.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:00

En juist de meerwaarde van WOW vind ik de lucht. Een verwisselbare boom is leuk, maar er zijn meer merken die dat hebben.
Als je dus voor 1600 een WOW hebt zonder lucht, en zonder verwisselbare zweetbladen, dan kun je net zo goed een Thorowgood, Kent and Masters of Wintec proberen.

Het principe van de dure WOWs is juist dat je alles kunt wisselen, zweetbladen, zitting, boom, kussens, enz. Als dat allemaal niet meer kan, tja, dan zou ik toch echt doorsparen voor de complete WOW.
[size=7](ben nu Flair aan het testen voor springen, dus wie weet komt er ooit nog een WOW. Ik heb het al wel een keer mogen ervaren, en gelukkig ben ik niet negatief)[/size]
Laatst bijgewerkt door Tanja op 08-01-10 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verkoop reactie en reactie daarop verwijderd, dit is niet toegestaan en het topic is ook te oud om nog op te reageren.