Flair in laten bouwen, ervaringen? ook springruiters?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Flair in laten bouwen, ervaringen? ook springruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 10:46

Wie heeft in een gebruikt zadel Flair laten inbouwen? En wat waren je ervaringen? Was het het geld waard?
En wat mag je als evt. waardevermeerdering rekenen voor een zadel met Flair?
Stel je koopt een zadel met een waarde van 500 euro tweedehands. Inbouwen kost ook zo'n 500 euro. Als het zadel uiteindelijk toch verkocht moet worden, wat mag je dan als meerwaarde rekeken? En houdt Flair z'n meerwaarde ook?

En zijn er ook mensen die springen met een zadel met Flair? En hoe bevalt dit?

taffy

Re: Flair in laten bouwen, ervaringen? ook springruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:35

Van de 4 zadels die ik heb gehad met flair is het in 3 zadels later ingebouwd en mij bevalt het super ik zou niet anders meer willen,heel zacht, aanpasbaar, apart van elkaar op te pompen en geen slechte en scheefgevulde zadels.
Met mijn dressuur zadel met flair heb ik ook gewoon een cross gereden ging prima.
Als je het zadel verkoopt dan is het zadelmet flair uiteraard meer waard dan zonder,iemand die er de meerwaarde niet van inziet koopt geen flair en iemand die graag flair wil zal daar normaal ook meer voor willen betalen,dan wel minder dan je er zelf totaal voor gegeven hebt,zeker als het veel gebruikt is.