Zelf was ik een beetje aan het surfen op internet en kwam hele leuke ideen tegen om zelf een halster of een frontriem te maken. Ik heb een heel leuk idee gevonden en ben die aan het uitwerken, maar ben er zo enthousiast over geworden dat ik wel weer een nieuw projectje wil doen.... hebben jullie nog leuke ideeen? Of willen jullie laten showen wat jullie gemaakt hebben? Plaats hier dan een reactie en miss foto's.
En verder heb ik een halster verknutseld zodat het ook om vos z'n grote harses past, laat ik je van de week wel even zien, en nu ben ik weer een hoofdstel voor 'm aan het maken
E_Nalanta
Geplaatst: 13-10-09 17:55
Wat een leuk idee! Een eigen frontriem, SLOBBER! Gaaf!
michiemuis
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-09 16:13
NHevaVD schreef:
Wat een leuk idee! Een eigen frontriem, SLOBBER! Gaaf!
Ik ben er met een paar bezig, maar eentje is bijna af. Ik moet de knoop nog iets verbeteren en het laatste stukje wat mooier vlechten. de knoop moet meer bloemachtig worden... maar ben er al erg blij mee
eerst de knoop.... maar echt een heel gedoe... daarna knopen er naast gemaakt zodat die (bloem) knoop er niet uit kan... en dan de zijkanten gevlochten
ik ben nu ook andere dingen aan het uitproberen.... verveel me dood thuis zo zonder paard hihi..... en ik heb nog heeeeeel veeeel van die veters thuis liggen
ik werk vooral met veters nu.... maar ik vond gisteravond ook heel zacht touw, dus ik ga kijken of het ook daarmee lukt.
De veters zijn van een soort van leer, maar niks namaakspul, dus het veroorzaakt geen allergie ofzo. ik ga vanmiddag naar stal en dan moet ik alles passen op mijn hoofdstel en dan leg ik ze op stal, dus dan kan je ze wel zien
Koper
Geplaatst: 15-10-09 12:26
Ben benieuwd... ik wil die veters en je roze frontriem graag bewonderen