Aangezien ik redelijk 'bedrogen' ben bij de zadelpasservice, heb ik nu een keihard niet passend zadel er aan overgehouden.
Ik wil graag mijn bruine KN zadel behouden en ik wil weten welke zadelmakers flairkussens onder een KN dressuurzadel kunnen bouwen? En wat dat kost? En of het überhaupt kan? Ik had al een tip gekregen en die kostte ongeveer €400 voor het inbouwen. Weet iemand nog een andere?
TaanStippel
Geplaatst: 13-10-09 15:19
Wat onwijs vervelend!
Volgens mij kost het €500,- om het in te bouwen. Het is volgens mijn zadelmaker (die dat ook doet) wel mogelijk. Marjolein van Woensel, zij zit hier ook op Bokt. Bourrelier heet ze hier.
CaylinnMae
Geplaatst: 13-10-09 18:16
Ligt eraan waarom het zadel niet past, Flair is geweldig, maar verricht geen wonderen als het zadel in de basis al niet past.
Kun je even laten weten hoelang je je zadel kwijt bent en wat ze ongeveer ervoor rekent en als het zadel klaar is of ze het netjes heeft gedaan. Ik wil namelijk ook laten inbouwen, als ik mijn nieuwe springzadel heb. Mijn dressuurzadel heb ik daar al gekocht, maar daar had ze flair in laten bouwen.