Voor de wedstrijden heb ik altijd een Eurostar pad in de kleur wit gebruikt. Omdat ik al tijden gestopt ben met de wedstrijden, is deze pad blijven liggen in de garage. Ik kwam hem vanmorgen weer tegen en tot mijn verbazing zag ik dat deze mooie, spierwitte pad helemaal vergeeld is?! Er zitten rare licht oranje met gele kringen op mijn pad.
Voor zo'n dure pad mag dit toch niet? Ik heb er zo'n € 50,- voor betaald, dus ik baal er wel een beetje van!
Nu zit ik erover te denken om de pad maar in een andere kleur te verven. Zijn er hier mensen met ervaring? Daar ben ik wel benieuwd naar!
zigranta
Geplaatst: 11-10-09 19:31
Muisjes erop geplast?Je kan hem een keer wassen met een speciaal middel om vergeelde was weer wit te krijgen. Edit. even opgezocht dit spul heet reckitt blue.Succes.
Laatst bijgewerkt door zigranta op 11-10-09 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt voor jullie tips! Ik heb de pad vandaag in een sopje met 2 tabletten Steradent gehad, deze tip heb ik op internet gelezen, maar helaas is de pad nog net zo geel. Misschien morgen maar met een dopje bleekwater of reckitt blue, dat is dan mijn laatste hoop!
Niemand verder ervaring met het verven van dekjes in een andere kleur? Want ik denk niet dat hij ooit nog wit wordt, helaas!
Ik heb geen ervaring met het verven van dekjes. Maar wat we hier wel eens doen is broeken in een andere kleur verven. Dat ging heel makkelijk en goed, wij hebben dan van dat spul wat je in de wasmachine erbij moet doen
Verven van het dekje heeft alleen zin als het een katoenen dekje is. Als je zo'n semileather pad hebt heeft verven geen zin, de verf pakt niet omdat het syntetisch is.