Op de manege hadden ze een paard staan met een heel leuk dekje onder zijn zadel. Het was een creme kleurig dekje met jachtruitertjes laarsjes enz. erop. Het dekje zelf was in een soort ruit patroon. Ik rijd nu niet meer op die manege maar zou voor mijn fjord graag zo'n dekje willen kopen. Helaas kan ik dit dekje nergens vinden. kan iemand mij soms helpen! Weet iemand waar ik dit dekje kan kopen?
Nee dat is hem niet. Het dekje wat ik zoek is in ruitjes ingedeeld en in ieder ruitje staat een plaatje. Volgens mij waren het ook Jachtruitertjes of anders springruitertjes.
Ik weet welke je bedoeld! Was uit de oude collectie van Global, heb die wel eens gezien in een boekje van Horse Lover, maar dan zeker wel een jaar of 8 geleden. Denk niet dat deze nog verkrijgbaar zijn, maar je zou er eens naar kunnen ragen bij de Hypo-keten winkels. Of stof met zelfde soort partoon zoeken in een stoffenwinkel en dit door een handig persoon op een oud dekje laten naaien. Succes!
aalstreep
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-09 11:12
Ik heb van iemand zo een dekje kunnen kopen maar die paste niet onder mijn zadel. Als die dekjes er zo lang geleden waren denk ik dat het dan wel zo een beetje ophoud. Bedankt voor jullie reacties.