Zadels gestolen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Zadels gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 09:28

Ik baal als een stekker.
Gisteren is er bij ons ingebroken en zijn mijn zadels gestolen.
Het gaat om een Passier veelzijdigheidszadel (type ben ik even kwijt) met sprengen flexibele beugels en stijgbeugelriemen van euroriding

En een dressuurzadel Kentaur Medea II van slechts 1 jaar oud met stijgbeugelriemen van Ainsley en roestvrijstalen beugels.
Mocht iemand deze combinatie van zadels ergens op zien duiken, dan hoor ik dat graag.

odenxia

Re: Zadels gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 09:29

Kan je vertellen in welke omgeving het was, want bij ons in de buurt zijn er ook weer mensen actief met stelen!

Britt

Welke omgeving?
Dan kunnen mensen in jou buurt ook opletten op hun stal of ze niet toeslaan. Bah, wat heb ik hier toch een hekel aan, pak lekker je eigen spullen :n
Gelukkig hebben ze mijn zadel niet te pakken kunnen krijgen afgelopen jaar (wel geprobeerd).
Ik zal kijken of ik ze ergens tegen kom!

HorseChica

bah da's nie fijn ....ik zal 't even onthouden en marktplaats / ebay en dat soort sites in de gaten houden zal ook wel beetje helpen denk ik....

En zou het idd ook wel fijn vinden om te weten waar het is gebeurd ?
heb je al aangifte gedaan ?

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 09:43

Uiteraard al aangifte gedaan. Hou zelf de verkoopsites ook in de gaten. Verzekeringsagent komt direct na het weekend. Het gedoe dat je er weer van hebt. Zadels waren precies aan mijn paarden aangepast...begint dat hele circus weer opnieuw.
Is trouwens op de Veluwe, omgeving Apeldoorn en ik heb al alarm geslagen bij iedereen die ik ken die paarden hebben.

Daihyo

Re: Zadels gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 09:46