Haf Pad Perikelen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bellafigura

Haf Pad Perikelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 06:43

Mijn Haf Pad (klassiek veelzijdigheidsmodel, dus niet de enduranceversie waarbij je de vulling eruit kunt halen) is bij de laatste wasbeurt niet helemaal ongeschonden de machine uitgekomen. Raar, want daar zou ie tegen moeten kunnen. De vulling is helemaal gaan krinkelen. Lijkt wel alsof de vulling is gaan lubberen en er nu vouwen in zijn gekomen. Kan er zo niet meer mee rijden (arm paard met al die kreukels op zijn rug). Krijg het ook niet gladgestreken of geschud. Iemand dit mee gemaakt en zo ja, was het te verhelpen zonder de zomen los te tornen?

PS ik heb hem tweede hands gekocht, dus kan niet klagen bij de fabrikant.

Coentjuh

Re: Haf Pad Perikelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:00

Josefien op Bokt had er volgens mij ook problemen mee, maar dat was een ander verhaal. Het stukje leer ging geloof ik heel gauw kapot na een paar keer rijden.

maria_62

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 15:08

Ik had mijn pad op 40 gr gewassen en de grijze kant van Sympanova is gaan smelten, weliswaar een klein stukje, maar toch jammer. Het is apart gewassen maar kennelijk is er toch iets tegen het warme gedeelte van de machine aangekomen. Klagen kan ik niet want ik heb het al jaren. Gewoon een kwestie van pech denk ik!