Euroriding Dressuurzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Teim

Euroriding Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:07

Hello,

Heeft iemand ervaring met deze zadels ? Zijn deze goed qua zit en beenligging ?

Groetjes

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:09

ik heb net een nieuwe aan laten meten, ben super tevreden over de zadels, goede prijs kwaliteit verhouding.

aslo

Re: Euroriding Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:18

Vind ze fijn zitten, ligging op paarden/pony's minder goede ervaringen mee.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:19

Ik vind het erg fijne zadels met een mooi breed tussenkanaal en met goede, zachte vulling in de kussens. Het leer vind ik ook prima. Keurige zadels. :) Ik heb echter alleen ervaring met de Euroriding Luxor (die nu niet meer wordt gemaakt) en de Euroriding Diamant.

Maar sommige ruitersportzaken die de zadels leveren, verkopen je zo een Euroriding met een boommaat die een paar maten te klein is. :roll: Helaas zijn er velen met mij. De ervaringen die ik lees op Bokt liegen er niet om.

Dat maakt dat mijn ervaringen wat minder zijn, dit heeft echter niets te maken met het zadel, maar met de zadelpasservice van de ruitersportzaak.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:30

Ik ga morgen een Euroriding Diamant ophalen :D

Woensdag is van Rijs geweest met -tig zadels en deze sprong er voor mij (en mijn paard!) bovenuit.
Mijn benen zwabberen nogal tijdens het rijden en bij dit zadel lagen ze keurig stil.
Verder zat het gewoon heel lekker.

De Titan vond ik eigenlijk nog beter zitten, maar dat zadel lag niet goed op mijn paard. Zij drukte meteen haar rug weg, terwijl ze bij de Diamant juist ontspannen wegdraafde.