Ik ben op zoek naar een verkooppunt voor Otto Schumacher spullen, vooral een zadel. Iemand een idee?
LenL38
Geplaatst: 26-09-09 16:45
hallo, ik weet niet wat je zoekt, maar ik heb evt ook wel een schumacher te koop. een 17" , ong 4 jaar oud, en ziet er nog super uit! zwart dressuur. groeten
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-09 16:56
Dat weet ik nog niet precies, want het is niet voor mijzelf.
ik heb een zadeltje liggen van schumacher, mag je hebben voor 150 euro, is 10 jaar oud, vertoont wel een lichte scheur id zitting, boom en al de rest is allemaal in goeie staat
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 09:42
Sorry, maar het zadel moet wel helemaal intact zijn. Geen scheuren, flinke (door) gesleten plekken etc. Ze wil gewoon een goed zadel waar ze nog even mee vooruit kan.
Weet niemand verkooppunten, winkels waar ze meerdere zadels hebben liggen?
bij Lydia D'Hertoghe hangen ze uit en kun je ze telefonisch bestellen en ze zal het materiaal opsturen na storting In andere ruitersportzaken als je erna vraagt kunnen ze ze normaal gesproken bestellen... En ik denk in Duitsland als je naar de betere ruitersportzaken gaat dat je ze daar normaal gesproken zult vinden... Ook in de winkel van Schockemuhle kun je ze normaal vinden zie schockemuhle.net
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 10:20
Uiteraard zijn de zadels hier in Duitsland wel te vinden, maar die betere ruitersportzaken zitten hier niet om de hoek. Vaak kan ik beter naar Nederland rijden als naar de dichtstbijzijnde hier in Duitsland.
ik heb een schumacher zadel. Zo super fijn! ik wil nooit weer anders. Super fijn voor het paard. Zachte kussens. En super pasvorm. Past gewoon op veel paarden.
Ik heb deze besteld bij ruitershop beerens in scharnegoutum. Hun hebben hem voor mij besteld bij schumacher... Ze hebben dit zadel dus helaas niet standaard in hun colectie..
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-09 17:08
Mag je dan wel passen en eventueel retour doen als het niet past?
Peet_Paneel: iedereen die een zadel van over de 500 euro koopt is een goede klant, lijkt me zo. Als de winkel dat anders ziet en daardoor minder service levert, hoef ik daar bij voorbaat al geen klant te zijn en zoek ik liever even verder.
Allemaal bedankt voor de links en ideeen! Ik ga eens even rondkijken en geef alles door. Ben benieuwd of we ergens wat kunnen vinden wat een rit waard is.
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-09 15:32
We zijn inmiddels toevallig tegen een super zadel aangelopen, deze wordt ook gekocht. Niet meer nodig dus, bedankt voor alle tips!