Vandaag wou ik weer gaan rijden zie ik dat er allemaal bobbels op de gelpad zitten Ik druk erop, kon ook zijn dat het gel ophopingen waren Maar nee hoor echt lucht Als ik hem plat neerlegte en dan over die bobbels wreef (1 kant op) dan ging het wel een beetje weg Kan dit kwaad?
yoann
Geplaatst: 25-09-09 18:27
Je zou toch denken dat zoiets niet zou mogen voorkomen... Hoe oud is het gelpad? Misschien een idee om ermee terug te gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt...?
blue_kim
Geplaatst: 25-09-09 19:29
zit er iets van een minuscuul gaatje in waar door er lucht in komt. als de gel dan niet goed meer vast zit aan de buitenkant dan kan er lucht tussen komen en krijg je bobbels. lijkt mij niet echt dat dat zomaar moet kunnen gebeuren. hoe oud issie? anders zou ik ook even terug gaan naar de winkel.
Ik denk als het echt zo'n duur merk is,(je hebt van die gelpads van honderd euro) zou ik toch even teruggaan naar de winkel... hoe oud is hij inderdaad? gebruik je m iedere dag?
Ik denk dat het niet goed is, ik heb een gelpad al 10 jaar en die is nog steeds als nieuw en ik gebruik 'm regelmatig. Ik denk dat dit niet goed is, misschien even navragen bij een winkel die ze verkoopt.
paardje44
Geplaatst: 28-09-09 19:44
ik denk niet dat een luchtbobbel erg goed is voor de rug van een paard, en ik neem aan dat je een gelpad gebruikt zodat het zachter is voor je paards rug? Miss is er een gaatje in de gelpad gekomen?
Ik heb er niet meer mee gereden, ik merk dat ze nu niet de rug wegdrukte En ik gebruik het gelpad omdat het fijner is voor het paard maar ook omdat ik nog niet zolang op d'r rij en ik heb altijd op een pony gereden dus soms wil het nog wel eens voorkomen dat ik per ongeluk iets te hard in het zadel neerkom en ook met doorzitten