Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, even in je profiel gespiekt! horsii schreef:Dit dekje ga ik zeker onthouden voor als ik een nieuw dekje koop!
Heb sinds kort een boomloos zadel en er nu net een pad voor gekocht!Maar deze zijn tog leuker dan die zadelvormige dingen ahha!
Ik heb ook een haf en een bruin zadel , denk dat ik geel of bruin zou nemen!
Je haf is trouwens erg leuk, even in je profiel gespiekt!
spiekert

.xmarliez schreef:Oke, dan heeft het dekje dus ruggegraatvrijheid.
Ze zijn dus van HKM? En moet je die eerst zelf kopen en daarna naar haar toesturen of maakt zij ze en stuurt ze dan op? Hoe is het model? 4kant als bij de HH van Maikaatje of net als de nieuwe Anky rond van voor? En wat zijn de kosten? Ik heb de dekjes namelijk niet kunnen vinden bij de site en dan -> boomloze dekjes.
Een boomloze pad verdeeld de druk, goed dik en schokdempend de ruggegraat vrijheid is belangrijk voor de mogelijkheid op puntbelasting, die wordt dan veel kleiner.
xmarliez schreef:Oke, ik koop dus een dekje en stuur hem op naar nicky's keet en die maakt hem voor mij helemaal goed?
Altijd nog goedkoper dan een echte padheb er laatst 1 gekocht voor 86 euro, niet zo duur voor die pads maar toch wel redelijk aan de prijs als je dit vergelijkt.
djoni schreef:Dus als ik het goed begrijp koop je een dekje van de site, en wordt die omgebouwd zodat die geschikt is voor een boomloos zadel? Dus er komen inlages in ed? Verdeeld dat de druk wel even goed? En ik heb een niet-vps zadel, dus kunnen er ook dubbeldike inlages in komen?