wij moeten misschien een nieuw zadel of we moeten hem laten op vullen( maar daar gaat nog iemand voor komen om te kijken)maar mijn haffie is 4 jaar zijn rug is nog niet hele maal ontwikkelt maar hij is wel gespierd. Maar omdat zijn rug nog verder ontwikkeld en we misschien voor een wintec gaan omdat die ook een verstelbare boom hebben (ik heb ook ff of die van mijn vriendin gereden heellijk!!) maar als zijn rug nog wat veranderd moeten we dan weer een nieuw zadel of kan je de boom dan veranderen? zo dat hij weer goed ligt ? of zit ik nu iets heel raar te praten? want ik zelf heb niet echt veel verstand van zadels en voor mijn moeder is het ook al weer ff geleden die had nog nooit van een wintec gehoord
dus vraag ik jullie dit.ik hoop dat jullie het begrijpen.. vraag anders ff of ik het anders wil formuleren.
groetjes Olivierlover.
edit* typ fouten

. Ik heb een dressuur (isabell Werth) en vind de suede zit erg prettig. Je moet om te beginnen kijken wat je wilt gaan rijden en daar je keus naar maken. (Als je gaat springen en dressuren zou ik voor een veelzijdigheid zadel gaan). Het allerbelangrijkste is echter dat het zadel het paard goed ligt en voor jouw goed zit.