ik zit ook te denken misschien een dubbele longe longeerlijn.
maar het karakter van allebei is heeel verschillend.
pony 1:
welsh x hackney = altijd fris en fruitig
kan echt een merrie zijn en vind het leuk om zich zelf te showen maar verder niets uit te voeren en ook nog hard gaan lopen! 
en omdat ik nog geen longeerbak achtig iets heb gemaakt trekt ze nog al langzaam richting stal. maar zodra we vlakbij de stal zijn gaat het opzich wel goed maar ik moet vooral letten dat ik niet te dicht bij de voorhand kom want dan draait ze zich naar mij toe!
pony 2:
een jonge ruin van 4 jaar (welsh x ?) die een klein beetje onzeker is en heel gevoelig. hij moet je echt heel goed vertrouwen want hij kan zo in de stress schieten..
maar ik en pony 2 zijn echte maatjes en hij zal ondanks dat tie nog jong is niet snel een gekke sprong of zo maken aan de longeerlijn thuis. maar ik wil hem graag wat meer spieren laten krijgen want hij heeft eigenlijk geen bespieren op de rug enzo en voor hem is wat afwisseling ook goed, en hij leert er ook van zodat hij, wanneer we gaan mennen (meestal samen met 1) ook beter gaat lopen, hij is al heel erg verbetert sinds we hem hebben vorig jaar november maar ja je kan ook ook niet alles verwachten van zo'n jong beestje.