Zijn prima maar heb wel het idee dat ze erg krimpen in de was. Heb zadel met verlengde zweetbladen en daar passen ze niet emer helemaal mooi onder...Kan wel maar net dat je denkt jammer.
sammie18
Geplaatst: 09-09-09 19:24
Ik vind het fijne en mooie dekjes, maar vind ze zelf gewoon te duur. En volgens mij hadden vooral de oude stubben dekjes de neiging om te verkleuren.
Ik heb er 1 gehad. Op zich een fijn dekje, maar ik vind het het geld niet waard. Het katoen verkleurt ook een beetje van het wassen en hij pilt vrij snel bij de singel. Geef mij maar suedine dekjes van HH, die komen iedere keer weer als nieuw uit de wasmachine.
Ik heb er een gekregen en vind het een erg fijn dekje. Hij ligt ook erg goed onder het zadel. Ze zijn alleen wel duur, maarja je moet er wat voor over hebben.
Fijn als je een standaard zadel hebt. Bij mij past dat kreng er jammer genoeg niet onder...
Anneliees_
Geplaatst: 13-09-09 15:32
Een vriendin van me heeft ook zo'n dekje, gaat al bijna een jaar mee & er is nog niks aan te zien qua slijtage, ik vind dat ze hun prijs al bij al wel waard zijn !
Dekjes passen perfect, alleen slijten ze enorm snel op de plek waar je singelstoten zitten, vind ik ze toch te duur voor. En de onderzijde is wit, als je paard zweet krijg je de zweetplekken er ook niet meer echt uit gewassen (en dan heb ik ze na 1 keer zweten al gewassen, dus niet te vervuild laten worden). Heb tegenwoordig HH pads, zitten net zo goed en zijn veel duurzamer, sneller droog en beter wasbaar. Kosten ook een stuk minder en meer leuke kleurtjes.
Starbreeze
Geplaatst: 24-09-09 15:00
Gebruik ze al jaren naar volle tevredenheid. Niks geen slijtage of verkleuringen. Liggen nog steeds onder het zadel alsof het nieuwe dekjes zijn.
Ze nemen lekker veel zweet op dus ik denk dat dat ook comfortabel voor het paard is.
De pasvorm vind ik ook erg goed, ligt altijd mooi van de ruggengraat af. Plus het passantje aan de voorkant is klein, ik haal die er anders altijd af.