Transportbeschmers, neopreen "3-1 model"

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

Transportbeschmers, neopreen "3-1 model"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 17:25

Wie heeft er ervaring met deze transportbeschmers?
Afbeelding

Let op: deze zijn van "Euro Horse", van Agradi. Nu hebben zij ze alleen in maat Medium en Large. Vorige week zag ik op een site dat Norton ze ook in Small heeft. Alleen kan ik die niet meer terugvinden :( . Voor een B-pony zal ik toch Small moeten hebben denk ik.

Wie heeft deze beschermers in Small, vallen ze klein uit, en hoe bevallen ze uberhaupt???

Mocht iemand weten waar de Norton-variant te koop is: graag!

Judje

Re: Transportbeschmers, neopreen "3-1 model"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:39

Ervaring met deze transportbeschermers heb ik niet, maar het woord neopreen is voor mij al voldoende om ze 'af te keuren'.
Op zich is het fijn spul, maar imo veel te zweterig om ook echt fijn te zijn voor paarden.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 20:13

dat vraag ik me dus ook af, of het niet warm wordt. Er zit een losse vulling in, soort van onderlappen. Maar als ik andere transportbeschermers bekijk... in al die dingen zit teddyvoering, of fleece, oid. Lijkt me allemaal zo warm...

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:24

deze beschermers heb ik al vaak gezien, niet alleen van dat merk maar ook in engeland,

eigenlijk zijn het net als de beschermers die harry's horse heeft, maar met onderlappen onder