Hoelang hebben jullie al je eerste anky dekje? en is die nog steeds goed??
ik heb nu 2 anky dekjes en vind ze geweldig
paar jaar gelden had ik ook een anky dekje, maar die werdt na een jaar ongv erg dun. Wat ik erg zonde vond
zelf heb ik ook de oude collectie scapa dekje en die is nog steeds super
nu ben ik benieuwd of de anky van nu ook zo zijn?
Zirkonia
Geplaatst: 03-09-09 18:06
Ik heb 2 anky's en allebei 2e hands gekocht omdat de nieuwe te dik waren om te blijven liggen op mijn paard? Ze zijn nu nog fijn stevig, ook niet echt slap. En allebei al wel aantal x gewassen. [Ik heb een purple en een mocca]
ik heb een lemon ook 2ehands gekocht alleen was nog heel stevig dus bijna niet gebruikt hij word nu wel minder stijf maar is nog steeds goed gevult! heb hem nu ong 4 maanden
Marijee
Geplaatst: 03-09-09 18:55
Ik heb de mijne nu sinds Januari/Febuari. Ik vond ze in het begin erg stijf, maar dat neemt na verloop van tijd wel af, zolang je ze maar gebruikt. De kleur blijf mij wel goed, ook blijf hij erg goed liggen. Ik vind het fijne dekjes, maarin het begin zijn ze erg stijf.
LovingTweety
Geplaatst: 03-09-09 18:57
Die van mij blijven erg goed! Heb er nog 1 van de eerste generatie (5-6 jaar terug?) En zelfs die is goed. Wel dunner maar dat kan niet zoveel kwaad. Mijn anky's worden gewoon gewassen wanneer ze vies zijn Gaat ook prima!
Anoniem
Geplaatst: 03-09-09 18:57
ik heb er meerdere de oudste is nu dik 2 jaar , ziet er nog prima uit. Niet dun geworden ofzo
Ja, ze blijven echt super. Zou niet weten wat ik nog zonder m'n choco moet.
Ik was ze trouwens met de hand eens in de zoveel tijd. Gewoon laten weken in biotex, even met een zacht borsteltje de vuile plekken borstelen. Ze zien er dan echt weer als nieuw uit. Zelfs de lichtere kleuren dekjes!
mijn lemon heb ik al 4 jaar of zo toen waren ze net uit die is iets dunner geworden en soepeler wat ik wel fijn vind ook heb ik een blauwe die is nog steeds zoals die bij de aankoop was dus echt wel vaag (dus wat stuger en stijver)
Ik heb toevallig vorige week de Hortensia gekocht (is mijn 6e Anky) maar daar is de tekst op het label ook paars geworden! De kleur van het dekje is nog hartstikke mooi, maar hij zal toch wel afgegeven hebben denk ik. De eerdere 5 Anky's heb ik allemaal 2e hands gekocht, dus het HELE stijve is eruit, maar dat vind ik wel prettig.
ik heb de mijne al 6 jaar denk ik, in ieder geval al heel lang. nog steeds top. idd wel wat dunner en slapper maar dat vind ik juist erg fijn want dan vormen ze beter naar de rug dan wanneer ze zo stijf zijn als in het begin.
Ik gebruik al jaren deze dekjes, en ze blijven echt heel mooi, hoe vaak je ze ook wast! Ik vind ze fijn!
_Pansy_
Geplaatst: 06-09-09 16:08
Mijn eerste Anky pad (heb ik nu denk ik 3 jaar ongeveer) wordt toch wel dunner en slapjes. Verkleurd ook een klein beetje. Maar die heb ik ook ontzettend veel gebruikt (rijd bijna elke dag, dit was mijn lievelingsdek). De rest van de Anky pads van mij (6 dacht ik) blijven heel goed, de ene heb ik langer dan de ander, maar tot nu toe zijn die super! Ze zijn ook super makkelijk schoon te houden en blijven goed liggen. En nemen goed zweet op.
Ik vind ze ook fijn, het nog de oude viekante modellen die ik persoonlijk ook mooier vind. Het fijne van die pads vind ik dat de kleur mooi blijft, dat kun je van die katoenen dekjes niet zeggen, die worden allemaal lichter en valer van kleur. Als mijn paarden gezweten hebben in het dekje gaan ze na 1x al in de was. Ik doe ze niet in de droger (durf ik niet).