Ik kan het niet echt meer vinden maar ik weet ook niet of ze een bepaalde naam hebben, iemand die mij even uit de brand kan helpen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SusanW schreef:Je bedoelt waarschijnlijk een deken met teruggesneden schoft? Die zijn bij de meeste (grote) westernzaken (ook via internet) wel te koop.
chery schreef:En anders horseware dekens. super pasvorm!!
chery schreef:Citaat:En anders horseware dekens. super pasvorm!!
Het gaat mij niet zo zeer om de pasvorm maar zodat de manen van mijn paard een beetje de winter overleven
cissy schreef:let wel op dat speciale QH dekens een heel andere pasvorm hebben dan normale dekens vanwege de eventueel grotere borstomvang, dus pasvorm is wel degelijk belangrijk anders hangt de deken halverwege zn voorbenen aan de voorkant....
Jos schreef:cloris , hoe groot is jouw paard?
en wat voor maat deken heeft hij?
ik heb een grote brede quarter hier en die heeft de grootste maat quarter deken , maat 80.
(ik verkoop ook quarter dekens )
Bravura schreef:Big D heeft dekens met teruggesneden schoft. Echter...als die deken voor een Andalusier bestemd is ben ik benieuwd of die wel zo'n deken gaat passen qua lengte...
cloris schreef:Hoi, mijn paard is 1.62 schofthoogte en ik gebruik normaal 185 en 195 voor hem
Bravura schreef:Big D heeft dekens met teruggesneden schoft. Echter...als die deken voor een Andalusier bestemd is ben ik benieuwd of die wel zo'n deken gaat passen qua lengte...
Want? zijn deze dekens zo lang?