Ik ben op zoek naar een regendeken voor mijn paard. Bij de regendeken die hij nu heeft (van Eskadron) krijgt hij kale plekken op zijn schouders. Ik heb hiervoor een borstbeschermer gebruikt, maar ik vind dit toch niet handig en wil er vanaf. De beschermer gaat vaak scheef zitten en regent dan ook nat en dat trek door tot onder de deken. Vandaar dat ik aankomend seizoen een regendeken wil met een goede pasvorm en de minste kans op kale plekken.
Ik heb een winterdeken van Imperial riding, de Tornado. Deze geeft geen kale plekken op zijn schouder, dus ik dacht misschien een regendeken met dezelfde pasvorm.
Ik ben gaan zoeken en kwam de regendeken Hurricane van Imperial riding tegen. Nu vroeg ik mij af of deze een zelfde soort pasvorm heeft al de Tornado.
Iemand die dit weet?
Mocht je dit niet weten, maar ook een gevoelig paard hebben en een deken weten wat een enorm goede pasvorm heeft, wees zo vrij om te reageren

Edit; Ik weet dat er meer topics zijn over pasvormen van dekens, maar dat is toch net elke keer weer een ander soort situatie en net niet de antwoorden waar ik wat mee kan, vandaar een nieuw topic.
Blijft goed liggen en is goed waterdicht. De horseware dekens (heb nu de Rhino) vind ik nog beter: betere afwerking en sterker