Wat voor deken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Luana

Wat voor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 16:10

Hoi, ^^

Ik ga lessen met mijn IJslander. We gaan met de trailer en het is ongeveer een half uur rijden.
Na het rijden gaan we natuurlijk weer terug, maar wat voor deken kan het ik het beste opdoen?

x

Britt

Re: Wat voor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:11

Staat je pony normaal ook onder een deken? Ik zou niks op doen of een zweetdekentje. Zweetdeken wanneer ie nat is of wanneer ie zichzelf opfokt op de trailer en daardoor nat wordt. Anders lekker bloot :j

Luana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 16:15

BrittKitt schreef:
Staat je pony normaal ook onder een deken? Ik zou niks op doen of een zweetdekentje. Zweetdeken wanneer ie nat is of wanneer ie zichzelf opfokt op de trailer en daardoor nat wordt. Anders lekker bloot :j

Normaal staat ze niet onder een deken. Maar ze is na de les wel nat en ik denk dat het wel erg koud is in de winter. :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:16

Een wollen zweetdeken vind ik zelf het prettigst werken. Dat voert het zweet goed af en houdt ze warm, fleece wil nog wel eens nat blijven waardoor je pony eerder kou vat (zeker als ie stil staat en evt zelfs op de tocht staat op een trailer). Wol heeft dat effect niet.

Luana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 16:22

BrittKitt schreef:
Een wollen zweetdeken vind ik zelf het prettigst werken. Dat voert het zweet goed af en houdt ze warm, fleece wil nog wel eens nat blijven waardoor je pony eerder kou vat (zeker als ie stil staat en evt zelfs op de tocht staat op een trailer). Wol heeft dat effect niet.

Oke bedankt voor je reactie. :D

Cassagrande

Re: Wat voor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:44

Ik zou ook een wollen zweetdeken pakken om precies dezelfde reden als Brittkit.