Awantec stijgbeugels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottje

Awantec stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 11:30

Ik ben op zoek naar nieuwe beugels, kwam deze tegen en zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met deze beugels

Het gaat om de Awantec beugels

Afbeelding

- Comfortabel
- Correcte positie
- Veilig

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:53

Ielll! Sorry maar ik vind ze echt heel erg lelijk :o

Het idee is wel goed gejat. Van deze comfortabele, veilige en correct gepositioneerde beugels:
Afbeelding

Precies hetzelfde principe alleen dan wat minder hoekig (en ongetwijfeld ook een stuk minder duur) Heb er ruime ervaring mee, het zijn superbeugels :)

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:33

Die beugels konsten rond de 70 euro.
Ik heb ook een tijdje naar stijgbeugels gezocht.
Zelfs nog naar de safestle beugels gekeken

en uiteindelijk ben ik voor de (zoals ze dat op internet noemen) Ysland veiligheid beugels gekozen. 19.95 bij http://www.horseandlady.nl ;) ben er super blij mee

Afbeelding

Charlottje

Re: Awantec stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 17:55

@ Hestejente

Ik vind ze op zich wel meevallen, vind die op jouw foto juist niet mooi ... Smaken verschillen :P

@ Jumpgirl

De prijs is inderdaad wel een stuk fijner, maar ik vind ze een stuk minder mooi om voor dressuurmatig rijden te gebruiken.

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:12

Smaken verschillen idd hihi, ik heb zelf ook naar de awantec beugels gezocht, hier op bokt is er ook al een topic over geopend, maar ook daar meldt niemand zich.
Dus ik denk dat ze in Nederland nog vrij onbekend zijn. Meest worden ze in duitsland verkocht. En dacht ze ook op sites uit engeland te hebben gezien.

Persoonlijk denk ik achteraf dat door die puntige vormgeving het ook minder prettig rijdt, bijvoorbeel de hoek bovenin waar de beugelriem doorheen gaat steekt de kant van je been uit en ik heb zelf snel last dat mijn kleine teen verdrukt word in een beugel, wat me bij deze ook geen oplossing bied naar mijn idee :) maar dat is puur persoonlijk denk ik

Dit is trouwens het reeds geopende topic: lotje5lotje @ [HAR] awantec beugels