ik ben vanplan een borsttuig van Eric Thomas te bestellen op http://www.allesvoorjepaard.nl, maar daar staat dat er enkel maat full is. Wat is houd die maat in?
Zou deze passen op mijn BWP-merrie van ong. 1m58 à 1m162.
Ze is niet breed gebouwd, maar ook niet superfijn gebouwd. Wie o wie kan me helpen?
Alvast bedankt.
Marjoleiin
Geplaatst: 16-08-09 22:25
Jaa dat moet wel passen. Ik heb een cob op mijn arabier zitten van 1.56 en slank gebouwd!
EvaDemol
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-09 22:28
Marjoleiin schreef:
Jaa dat moet wel passen. Ik heb een cob op mijn arabier zitten van 1.56 en slank gebouwd!
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb een borstuig van BR, een full en die is echt wat te groot voor mijn paard van 1.60m die normaal gebouwd is.
^^ echter is dat wel een ander merk. Merken vallen altijd anders uit.
Anoniem
Geplaatst: 17-08-09 09:37
Somebitch schreef:
^^ echter is dat wel een ander merk. Merken vallen altijd anders uit.
Dat is ook zo. Maargoed ik denk ik zeg het even.
TICKELS
Geplaatst: 17-08-09 09:40
Gaatjestang Ik zag dat er elastiek zit in het schouderstuk, daar zou je dan misschien minder gaatjes in kunnen maken? Het vorkje en de onderzijde moet geen probleem zijn.
idd met een gaatjes tang is hij wel wat in tekorten maar dat is echt niet zo veel hoor. 3-5 cm denk ik zo. (en mijn BR borstuig zijn gaatjes bij gemaakt en nog issie aan de groote kant)
Ik heb bij mijn pony, borsttuigen gehad in maat full, en gaatjes bijgeprikt, maat cob, maar dat was ook al een beetje te groot, en maat pony, en die pastte perfect! mijne is een NRPS van 1.45m slank gebouwd
Zou er ook niet zo zeker van zijn. Heb een borsttuig van Bandiri, maat cob/ful, maar zal 'm toch echt moeten laten verkleinen voor ons paard van 1.65 (KWPN).