niet teheet wassen. zo was ik de mijne ook en mijn springschoenen met bont was ik ook in de was machine. die van mij gaan 1x in de 2 weken de was machine in.
ja hoor dat kan ik was ze altijd met mijn dekje mee. Maak het klittenband wel vast anders zit alles aan elkaar. Gewoon op 30 graden en ze zijn weer als nieuw!!! Succes
SummerLess
tis niet echt puur bont maar van dat zachte spul wat je ook met bruin hebt en zwart bij je peesbeschermers dis zit binnen de peesbeschermers en als je het om hebt bij je paard is het ook warm enzo
Ik gooi die van mij ook altijd in de wasmachine en dan op 30 minuten is wel heter dan 30 graden geloof ik (A) daarna doe ik ze ook gewoon in de droger, kunnen ze prima tegen! was ze elke week voor op CC (Y)
witte kunnen ook gewoon in de wasmachine, lekker wassen met een middel voor witte was (net als je overige wedstrijdspul bv) en ze blijven mooi wit. Desnoods de eventuele zwarte strepen eerst even beetje boenen met jif of iets dergelijks (wel goed afspoelen)
ja ook je witte blijven mooi wit, tenzij je krasjes enzo erin krijgt, dan blijft er nog weleens vuil inzitten. Maarja dat heb je als peesbeschermers langer in gebruik zijn.
SummerLess
dat maakt me niet super veel uit dat er wat vuil in zit maar wil ze liever niet helemaal bruin hebben want dan kom ik net zo goed voor de bruine gaan en die wil ik niet