Wintec pro en isabella wertz?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Wintec pro en isabella wertz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 20:22

Ik hoop dat ik het goed heb geschreven hoor :o

Maar wat is er nou zoveel beter aan de isbella wertz wintec in tegenstelling tot de pro? Kwa uiterlijk moet ik zeggen dat ik sneller op de isabella versie ga zitten, maar het prijs verschil is natuurlijk vrij groot. Dus wat maakt die isablla nou zo goed, want ik heb het nog niet kunnen ontdekken (meer stevigheid, langere levensduur o.i.d. ? )

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:35

De Isabell Werth heeft een hele andere zit, dieper, en daardoor zit je wat steviger in het zadel. De pro is wat vlakker, heeft minder wrong. Qua materiaal is het hetzelfde, dus daar zit 't 'm niet in. Zitten en testen, het verschil zit 'm echt in de zit en bouw van het zadel.

Renee

Re: Wintec pro en isabella wertz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 20:43

dat was mij idd ook opgevallen, maar moet je nou echt zo veel meer betalen voor een dieper zit en kniewrongen (en een naam := )

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:48

en de v-singelsysteem heeft de pro niet,extra zweetbladsingel,diep en zachtere zit,en de handtekening..heeft de isabell extra

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:49

Ik had eerst de gewone pro en nu de isabell werth! ik moet zeggen dat ik de isabell werth toch fijner vind!

en ja: je betaald toch wel voor de naam! de kwaliteit van het zadel is het zelfde,het zijn fijne lichte zadels die lang mee gaan!!

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:50

casanova schreef:
en de v-singelsysteem heeft de pro niet,extra zweetbladsingel,diep en zachtere zit,en de handtekening..heeft de isabell extra

Die v-singelsysteem had ik wel bij mijn vorige pro hoor!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 20:53

volgens mij zit het v-singelsysteem ook gewoon op de pro maar niet op de 500 dressuur..