Zoals de titel al zegt: waar verkopen ze dat soort shirts met opdruk en teksten als: "save a horse", "be ready for the ride" etc.? Heb ze wel op een duitse site gevonden maar dat soort shirts zullen ze hier toch ook wel verkopen? Heb 1 shirt op de site van Just Western gevonden maar helaas niet meer van dat soort. Wil ze niet in de USA bestellen.
Laatst bijgewerkt door Bravura op 14-08-09 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Tegenwoordig kan je ook die tshirts gewoon zelf laten maken, bij bijvoorbeeld een drukkerij of op internet. Daar zetten ze alle teksten die je maar wilt op een t shirt
Kon die topics helaas niet vinden....heb wel gezocht. Er zijn nl hele leuke opdrukken, die je niet op de sites kunt krijgen waar je ze zelf kunt laten maken.
oh ja, als je ze gevonden hebt wil ik het ook weten, ik wil graag zo´n shirt met de ondersteboven tekst erop: If you can read this please put me back on my horse.
Jaycee_
Geplaatst: 15-08-09 14:03
cissy schreef:
oh ja, als je ze gevonden hebt wil ik het ook weten, ik wil graag zo´n shirt met de ondersteboven tekst erop: If you can read this please put me back on my horse.
Je kan ook transferpapier kopen (het beste is die voor op donkere shirts) en zelf een tekst op een t-shirt strijken Ik heb dat een tijd geleden gedaan en heb er nog steeds prima t-shirts aan
Rinza
Geplaatst: 21-08-09 14:10
http://www.danasdoodles.com is niet nederlands maar zo kan je misschien wel een idee krijgen om zelf een shirt te laten bedrukken