Kieffer hoofdstel heel erg snel stuk.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Kieffer hoofdstel heel erg snel stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 11:49

Sinds 3 weken heb ik een Kieffer hoofdstel, misschien zo'n 15 keer mee gereden en vandaag is het "lipje" van de sperriem losgegaan.
Het is toch niet normaal dat je €100 neerlegd voor ene hoofdstel en dat die al zo snel stuk is?
Voor mijn pony had ik een Pagony, die heb ik 3 jaar lang gebruikt en er is nog helemaal niets aan stuk gegaan.
Ik ben zuinig op mijn hoofdstellen, en al helemaal op mijn mooie Kieffer.
Ben ik de enige die zomaar z'n Kieffer zo snel kaduuk heeft?
En kan ik terug gaan naar de Divoza voor een nieuwe sperriem? :=

Anoniem

Re: Kieffer hoofdstel heel erg snel stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:51

Gewoon terug gaan naar waar je hem gekocht heb met het bonnetje (als je die niet meer heb kan je ook een bankafschrift mee nemen als je hem met pin betaalt heb)
Dan zullen ze het vast repareren of je een nieuwe geven

Shiirleyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:52

ik ken iemand en die heeft haar kieffer hoofdstel al ongeveer 3 jaar. En gaat nog prima, het hoofdstel ziet er ook nog super mooi uit!

En je kan altijd proberen om terug te gaan naar de divoza. En sperriempjes hebben ze er wel!

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:53

Tja, het ligt er ook aan hoe je je hoofdstel behandelt, denk ik :) Het lijkt me dat divoza niet iedereen zomaar een nieuwe geeft.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 11:55

_Marianne schreef:
Tja, het ligt er ook aan hoe je je hoofdstel behandelt, denk ik :) Het lijkt me dat divoza niet iedereen zomaar een nieuwe geeft.

Lees de startpost eens nog een keer. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:59

_Marianne schreef:

Een goed merk als kieffer hoort echt niet kapot te zijn met 15 keer rijden hoor.. ongeacht hoe je met je spullen omgaat. En daarnaast neem ik aan dat iemand die slecht met zijn spullen omgaat niet zo veel geld zou betalen voor een hoofdstel ;)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:18

Er kan net even verkeerd gestikt zijn misschien. Ik zou gewoon even teruggaan, mijn ervaring met Divoza is dat ze het netjes oplossen.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:56

Kieffer koop ik in ieder geval niet meer, die van mij heb ik een jaar gehad. Hup, stuk. En je kan moeilijk zeggen dat ik 'm slecht onderhouden heb, leer was mooi soepel en geen scheuren of barsten.
Ik zou het hoofdstel even mee terug nemen, het lijkt me dat dat een fabrieksfoutje is :j .

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:20

Ik heb mijn kieffer hoofdstel nu 8 jaar, en zeg nou zelf (behalve frontriem) toont toch nog als nieuw?
Afbeelding
Ik ben wel iemand die goed onderhoudt, vooral "nieuw" leer, dat gaat een aantal keer in de olie voor gebruik.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:46

Kwaliteit van Kieffer is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Had een Kieffer hoofdstel voor mijn pony vroeger en na paar maand zag hij er al oud en versleten uit, mét onderhoud.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:23

Tja, wij hebben hele goede ervaringen met de hoofdstellen van Kieffer. Eéntje hebben we al zo'n 6 jaar, nog steeds in prima staat.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:26

Ik had ook een hoofdstel van de nieuwe collectie en die was ook zo slecht, die bovenste laag liet heel snel los en t leer scheurde gewoon.

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:31

Ik zou er gewoon mee terug gaan dit mag niet kunnen

Ikzelf heb alleen goede ervaring met kieffer, we hebben 2 hoofdstellen die dagelijks gebruikt worden (en niet altijd even goed onderhouden worden :o ) maar die zien er echt nog steeds super uit nooit een scheurtje oid gehad en het leer is/blijft supersoepel..