Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hoef je geen halster om in de wei
MarissaM schreef:je hebt ook vliegenfrontriempjes met alleen een keelriem ..verkopen ze bij http://www.divoza.nlhoef je geen halster om in de wei
ga naar : verzorging en onderhoud-dan naar vliegenmiddelen en dan meteen het eerste plaatje vliegenkap leder van 13,49 is met kopstuk en keelriem
deze heb ik ook gehad werkte ook goed
... je kan het proberen met die frontriem + keelriem van divoza ..iemand op mp verkoopt deze ook dezelfde als van divoza ..zal het wel even opzoeken het is maat full
; je neemt zo'n ouderwetse "platte" frontriem van een hoofdstel (dus zo een die nog niet mooi rond gemaakt is), maakt daar met een gaatjestang een hele rij gaatjes in en hangt daar leren veters door. Omdat je het halster er doorheen haalt, net zoals aan een hoofdstel, kan deze dus nooit los gaan en het is van leer, dus levert het niet zo snel schuurplekken op. Mijn merrie heeft er zo een gekregen toen ze 2 was, ze is nu 11(!) en ik heb nog steeds dezelfde, een paar lintjes zijn halverwege afgebroken, maar die zou ik dus zo kunnen vervangen... Yo_Rhytm schreef:Ik heb al jaren een zeer effectieve oplossing; je neemt zo'n ouderwetse "platte" frontriem van een hoofdstel (dus zo een die nog niet mooi rond gemaakt is), maakt daar met een gaatjestang een hele rij gaatjes in en hangt daar leren veters door. Omdat je het halster er doorheen haalt, net zoals aan een hoofdstel, kan deze dus nooit los gaan en het is van leer, dus levert het niet zo snel schuurplekken op. Mijn merrie heeft er zo een gekregen toen ze 2 was, ze is nu 11(!) en ik heb nog steeds dezelfde, een paar lintjes zijn halverwege afgebroken, maar die zou ik dus zo kunnen vervangen...