Natuurlijk enorm veel keus en wil ik ze allemaal, maarja zo simpel is het niet... Ze heeft al zo'n grote bles en dan nog één blauw oog ook!
(Heb er trouwens al aan gedacht om een lichtblauw hoofdstel te nemen, mamsie vond het er niet echt serieus uit zien
)Als dressuurhoofdstel wil ik al zoiezo een brede neusriem, de vraag is enkel wit onderlegd of niet?
Om te springen heb ik nu een mexicaans hoofdstel, maar ik sinds kort vind ik zo'n fijne neusriem ook zo stoer staan. Gelukkig weet ik wel al dat ik als springhoofdstel van het merk dy'on wil, met mooie witte sierstiksels op.
Er bestaan al eeuwen programmaatjes om te testen welk kapsel het best bij je zou staan, ik vraag me eerlijk af waarom nog niemand hetzelfde heeft gemaakt voor paardenhoofden en hoofdstellen
Duuuuus... nu heb ik JULLIE mening nodig!
Hier haar paardenkoppie dan:

Ben benieuwd naar jullie ideeën, kan al niet wachten om naar de winkel te lopen
Rij je trouwens alleen met een mexicaanse neusriem omdat je dit chique vind staan? Zo komt het namelijk over in je post. Terwijl zo'n neusriem toch nog een vrij streke inwerking heeft. Ik denk dat je bij de keuze van je neusriem ook zeker stil moet staan welke inwerking deze heeft op het paard en niet alleen of het mooi of chique staat