Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
visiontimes schreef:Ik heb een Saint Lourdes Arwen.
K had erg last van me rug en tijdens het passen waren deze en de prestige golden star het beste, alleen deze sprak mij meer aan en zat ruimer ( ik ben 1.80)
Hij is onwijs zacht met mooie stiksels, ik heb hem in het zwart besteld maar die waren in NL nog niet veel verkocht en hij was onwijs mooi,, en dat voor 1100 euro!
Heerlijk zadel, op maat gemaakt voor mijn korte benen
17 inch zitting en 16 inch bladen.
LetsgoKelly schreef:Ik heb sinds een half jaar een prestige versaillesHeerlijk zadel, op maat gemaakt voor mijn korte benen
17 inch zitting en 16 inch bladen.
Ik heb alleen deze foto van mijzelf maar daar zie je de zweetbladen niet..![]()
Dit is een plaatje van internet. http://www.selleria.info/system/0000/04 ... ailles.jpg
ze is er heel tevreden over, heb haar nooit horen klagen

)
Evanescence8 schreef:Ik heb een John Whitaker zadel: John Whitaker heeft verschillende modellen springzadels (geselecteerd van Prestigezadels, en dan nog fijner!) , allemaal gemaakt door Prestige, maar dan met extra aanpassingen waardoor het zadel dus nog fijner is. Dit is echt het fijnste zadel dat ik heb gehad, en een fijner zadel zal ik never nooit meer krijgen. Het zadel past trouwens op ieder paard, want er ziet iets in waardoor hij naar de rug van het paard wordt gevormd.![]()
Heb trouwens ook gereden op gewone Prestige zadels, maar deze vind ik gewoon echt alles!!!
Foto van hetzelfde model John Withaker zadel als ik heb: (alleen ik heb hem in het zwart en die van mij is nieuwer)
Ps. Mijn zadel komt binnekort te koop, misschien iemand al intresse? Omdat ik ben gestopt met Engels rijden.
En ik heb ook nog een gewoon Prestige zadel te koop. VSD, en nog helemaal nieuw