Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mijn moeder haalt ook altijd een aantal spuitbussen op, ik geloof dat ze die bij de drogist weg haalt.
Geen spuitbussen voor mij, maar alles wordt weer netjes waterdicht gemaakt in de wasmachine. liiisette schreef:oeps had ik dat ok maar gedaan
weet iemand of het kwaad kan dat ik hem nu met gewoon goedkoop wasmiddel heb gewassen?
Voor 5 euro kun je speciaal wasmiddel bij de anwb kopen (ook via internet te bestellen
) zodat je het veilig kan wassen. Bij elke outdoorzaak kun je dat spul ook wel kopen. Perrysport heeft het ook
Ook het waterdichtmaakwasmiddel.
T is gewoon een vloeibaar middeltje, dat je deken helemaal waterdicht maakt en dan gewoon met de afvoer wordt weggespoeld. Je deken ruikt alleen wel wat apart hahaha, maar het werkt wel! Je kan daarna gewoon je normale kleren wassen in de wasmachine
dus volgensmij heb ik geluk gehad maar houd het wel even in de gaten en anders ga ik even dat waterdichte spullie opsmeren.... Welshcobfan schreef:Ik was het met speciaal wasmiddel van de anwb voor waterdichte jassen en daarna was ik het nog een keer met wasmiddel om het weer helemaal waterdicht te maken (nikwax?)Geen spuitbussen voor mij, maar alles wordt weer netjes waterdicht gemaakt in de wasmachine.
liiisette schreef:maar dat doen ze zowieso toch al niet? ik heb altidj geleerd dat je een paard/pony nooit een regendeken op moet doen als die bezweet is