Luc Childeric

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TvEngelen

Luc Childeric

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 16:26

Een stalgenoot van mij heeft sinds 5 maanden een Luc Childeric zadel. Ze is hier super blij mee. Ik heb het een aantal keren geleend en eigenlijk vind ik het ook superfijn. Ik overweeg er zelf ook één aan te schaffen. Ik heb gezien dat ze te koop zijn bij Drunens Ruiterhuis en bij hippisch centrum groenraven.

Ik heb gezien dat hippisch centrum groenraven eigenlijk een dressuur- pensionstal is.
Wie heeft er ervaring met de aankoop van zo'n zadel bij hippisch centrum groenraven? Hebben zij ook een passervice? Is het goed bevallen? Kun je zadels proberen?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:36

TvEngelen schreef:
Een stalgenoot van mij heeft sinds 5 maanden een Luc Childeric zadel. Ze is hier super blij mee. Ik heb het een aantal keren geleend en eigenlijk vind ik het ook superfijn. Ik overweeg er zelf ook één aan te schaffen. Ik heb gezien dat ze te koop zijn bij Drunens Ruiterhuis en bij hippisch centrum groenraven.

Ik heb gezien dat hippisch centrum groenraven eigenlijk een dressuur- pensionstal is.
Wie heeft er ervaring met de aankoop van zo'n zadel bij hippisch centrum groenraven? Hebben zij ook een passervice? Is het goed bevallen? Kun je zadels proberen?

Ik sta zelf op Groenraven en heb ook zo'n LC zadel via Jennifer gekocht :j Veel stalgenoten hebben dat via haar gedaan overigens. Volgens mij heeft Jennifer toen het zadel opgemeten voor mijn paardje en dat verliep allemaal prima. Omdat ik toen zelf nog geen zadel had voor mijn paard heb ik gedurende 2 à 3 maanden met haar LC zadels gereden. Ik weet niet of dat ook mogelijk is voor mensen van buitenaf maar je kan het natuurlijk altijd vragen! Mijn zadel kwam al relatief snel vanuit Frankrijk naar NL en ik kan er eigenlijk niet veel negatiefs over zeggen :)