hier foto van het hoofdstel :

of als je een ander rondgenaaid hoofdstel hebt en je zegt die moet je pakken die is fijn! dan hoor ik het graag
ik wil het liefst wel MET rondgenaaide sperriem maar weet nie of andere merken dit ook hebben Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ik wil het liefst wel MET rondgenaaide sperriem maar weet nie of andere merken dit ook hebben
ZanaraZ04 schreef:Hai vind het hoofdstel eerder iets ruin als krap vallen hoor !
Hij zit bij ons een een fries van 1.70 ( maat full ) met redelijk groot hoofd en alles zit ongeveer op ze strakst op 1 gaatje na.
hier is een foto van zijn hoofd 
maar jij zegt dus full?
wizewo schreef:Die van hh zijn ongeveer 50€, en zien er hetzelfde uit.
Ze vallen wel wat groot uit. Mijn merrie heeft normaal een COB en zou eigenlijk pony *schaaaaaam* moeten hebben.
Moest er iemand de donkerbruine pony variant en de bakstukken willen wisselen met een COB, ik houd mij aanbevolen!!!
Nu moet ik wel zeggen dat mijn merrie een stuk voorzichtiger is dan mijn ruin.
wizewo schreef:vreemd want het ziet er toch echt hetzelfde uit op de foto...tot in de kleine details.(of ze moeten ergens een etiket verkeerd gehangen hebben?)
Hoe bedoel je mooier?(ok, smaken verschillen, maar doe toch maar eens een poging)