Na aanleiding van dit topic: [HAR] Bijpassend hoofdstel? open ik weer een topic.
Ik heb het hoofstel wat ik bij Agradi gekocht heb binnen gekregen. Ik ben er super blij mee, goede maat mooi leer. Maar het is niet helemaal matchend, wat ik al verwacht had omdat erbij stond dat het cognac was. Ik vind het niet super erg als het niet helemaal matchd, maar het zou toch wel leuk zijn. Ik krijg de tip van mensen leervet en schoenpoets te gebruiken. Ik heb er nu leervet opgedaan maar ik zie niet echt verschil. Ook schoenpoets helpt niet echt. Hebben jullie nog een tip? Of met wel schoenpoest of met welk leervet doen jullie het? Maar dit is absoluut geen miskoop omdat ik een kleine maat nodig heb en ik graag mexicaans wou, en deze bijna niet te krijgen zijn. Daarom zou ik hem in de kleur van het zadel toch nooit vinden. En dan komt er ook nog eens bij dat mijn zadel een hele moeilijke kleur heeft.Alvast bedankt,
Ciska

(Kleuren vallen wat roder uit dan in het echt, door de flits. Maar het verschil kan je wel goed zien.)

Bedankt!
.
Wel heb ik van Rapide Lederdessing. Maar zoveel verschil zie ik daar niet mee. Ik moet echt olie volgens mij hebben, die lederdessing is meer voor het glimmen en zo.

(Al vond bijna iedereen de kleur na de olie mooier.)