Kieffer Venedig een fijn zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

haan

Kieffer Venedig een fijn zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 15:07

Vandaag ben ik bij Divoza geweest en heb ik een aantal zadels bekeken. Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuw zadel maar dan wil ik ook écht een heel fijn zadel waar mijn paard en ik diverse jaren mee verder kunnen. Ik zoek een veelzijdigheidszadel waar ik uren mee door de bossen kan rijden, en vond uiteindelijk de Kieffer Venedig erg fijn zitten.

Afbeelding

Mijn vraag wie heeft zo'n zadel en hoe bevalt het zadel, en om te vergelijken welk zadel had je voordat je de kieffer had?

LovesHerPony

Re: Kieffer Venedig een fijn zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:12

Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat kieffer goede merkzadels afleverd kunnen jaren mee (ken kieffers van 20 jaar en nog niet versleten). Ik vind ze persoonlijk te hard en heb hem dus ook niet.

Wel raad ik altijd aan om een zadel aan te laten meten bij aankoop hoe goed het merk ook is ;)

Sies

Re: Kieffer Venedig een fijn zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:27

ik heb een aangemeten kieffer venedig op het paard liggen, tot nu toe mijn zachtste zadel ooit (rossner, KN passier, stubben, county heb al hee lwat gehad)
Gebruik het zadel voor dressuur springen en bosritjes, heb zelfs mijn dressuurzadel te koop gezet, die gebruik ik niet meer.
zit voor mij erg lekker (ook omdat ik mijn lange bovenbenen goed kwijt kan)