Een beste tijd geleden ben ik op internet (bokt?) rood onderlegde hoofdstellen tegengekomen. Hiervan was de neus- en frontriem onderlegd en de frontriem had ook rode steentjes. Ik heb er verder geen aandacht aan besteeds. Tot ik besloot (vorige week) dat ik hem eigenlijk toch wel erg leuk vond, ware het dus dat ik hem gewoonweg nergens meer kan vinden. Ik ben bij diverse ruiterzaken geweest en daar word veelal gezegd dat die hoofdstellen niet bestaan.
Ik twijfel nu dus heel erg hieraan, gezien ik naar mening echt foto's heb gezien van die hoofdstellen. Zijn er hier wellicht mensen die mij verder kunnen helpen?
Bedankt voor de tip! Helaas zou bij de eerste site het lastig te zijn om te bestellen (?) en bij de tweede stuur ik meteen even een email (is een bokker).
Material: ..............High Quality Italian and French Leathers Padding:...............Softly Padded, Coloured Leather Padding Cheekpieces: ......Hook Stud Billets Headpiece:..........Plain Leather, soft and supple (not padded) Noseband :..........Flash (Pictured - Brown Leather) or Plain (Pictured - Black Leather) Reins....................Not included (Optional) Stitching...............Double Stitched with two needles at all seams. Decoration...........Crystallized ™ Swarovski Elements
Paardenmeis1
Geplaatst: 23-07-09 12:57
Volgens mij is Flash met sperriem?
Plain:
Flash:
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-09 12:58
115.58 Euros met €5,- voor full en dan de verzendkosten erbij.
Ik zal eens kijken op internet of het zo is met die neusriem
Echt super voor jullie hulp! Ben namelijk vandeweek nog als gek uitgemaakt dat deze hoofdstellen niet zouden bestaan, ben nu erg blij om te horen dat ze wel degelijk bestaan
Elaine, al enige weken ja.
AngelofLove
Geplaatst: 23-07-09 13:02
Hmz, als ik hem via die site bestel zou een Full rond de 120 euro excl verzendkosten komen. Heb dat pony hoofdstel toen voor de helft zien liggen
xxmayleexx @ [EA-CO] Nieuwe bling hoofdstellen te bestellen. Pony,cob,full Ik ben dat topic tegengekomen bij de zoekfunctie, zij kan de rode voor mij nog bestellen alleen zijn de steentjes in de frontriem iets anders en in plaats van een blinde sluiting bij het bit, is er een normale sluiting. Voor bijna meer dan de helft goedkoper dan de Engelse site
Wij hebben er op stal ook één. Ik kan wel eens vragen waar de staleigenaresse 'm weg heeft als je wilt? Ik denk hier gewoon uit de buurt hoor, dan hoef je 'm ook niet te bestellen als het niet zover weg is!
Ik weetniet wat je budget is maar van Schumacher heb je ook verschillende kleuren onderlegd. Iig roze, blauw en bruin. Weetniet zeker of ze rood hebben. Maar mischien kan je ze mailen?
Dan moet je denk ik wel denken aan ong. 300,- Weetniet wat je budget is? Heb er zelf ook 2 van, zijn hele fijne hoofdstellen. Net zo als Döbert, Passier etc.
Van HH heb je dacht ik ook een nieuw hoofdstel met allemaal kleuren dat je kan veranderen. Maar dat is niks denk ik.