Mexicaanse neusriem hoe strak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Mexicaanse neusriem hoe strak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 15:05

Hey bokkers ;)

ik heb onlangs een mexicaans hoofdstel gekocht (even voor de duidelijkheid,ik weet wat de werking is van de mexicaan)

nu is mijn vraag: hoe strak moet de neusriem? Ik wil wat extra controle hebben ma niet helemaal vast snoeren.

Alvast bedankt! *D

1_Daphne_1

Re: Mexicaanse neusriem hoe strak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 06:37

Ik heb hem altijd gelijk matig strak zitten.
maak altijd eerst de riem onder zijn kaak vast maar die zit voor het oog dan noog los en daarna maar ik de onderste riem vast en dan zit ie ongeveer op beide plaatsen even strak.
ik zou gewoon even wat proberen, je ziet/voelt vanzelf wanneer hij goed zit.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 07:03

Als je weet wat de werking is, dan weet je ook hoe strak/los hij moet.... om die werking te krijgen. :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 18:37

Ok, heb m ook op gevoel van hoe strak die zit!

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:55

Ik maak hem zelf altijd wel redelijk strak vast, ik begin ook met de sluiting onder de kaak, dan leg ik het bontje netjes op de neus(zodat deze niet enorm veel druk op de bovenkant van het rondje heeft, maar gelijke druk) en dan maak ik de onderste vast. Er kan in ieder geval wel één vinger tussen, misschien wel twee.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 18:59

sammie18 schreef:
Ik maak hem zelf altijd wel redelijk strak vast, ik begin ook met de sluiting onder de kaak, dan leg ik het bontje netjes op de neus(zodat deze niet enorm veel druk op de bovenkant van het rondje heeft, maar gelijke druk) en dan maak ik de onderste vast. Er kan in ieder geval wel één vinger tussen, misschien wel twee.

dat heb ik ook ongeveer,dan zal hij wel redelijk goed zitten r kan bij mij net 1 vinger tussen. :P bedankt oor de racties allemaal ik weet nu ongeveer wat iemand anders heeft.

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:24

Ik heb altijd 2vingers ertussen :)