Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
miepje17 schreef:Ik zou hem nog een keertje proberen te wassen als ik jou was en als hij zo blijft er misschien mee terug gaan naar de winkel, heb welelens vaker gehoort dat er vreemde dingen met die pads gebeuren met wassen en kleuren. Maar van Anky zou je wel kwaliteit verwachten en als je het precies zoals op voorschriften gewassen hebt hoort dit niet!
En als zij er een was voorschrift voor op de site zetten verwacht ik helemaal dat het goed komt..Pyriet schreef:Hoi,
Weet niet of het topic hier goed staat,
Ik heb twee weken geleden een nieuwe (gele) anky pad gekocht. Vandaag heb ik hem netjes volgens de wasvoorschriften gewassen en is hij helemaal verkleurt naar de kleur van de binnenkant van de pad (zwart/donkerblauw) uit de wasmachine gekomen.
Mijn vraag of jullie dit wel eens mee hebben gemaakt want vind het voor een sjabrak van €50,00 echt niet kunnen eigenlijk.
netjes op 30 graden gewassen zoals het op anky haar site staat zonder afwasmiddel ed
Het sjabrak zat alleen in de wasmachine.
Groetjes Leslie

Sjakyro_1994 schreef:dat is raar, mijn tante heeft al die dekjes van anky (ja erg he maar ja dan ook veel paarden om te rijden)
en er is er nog nooit eentje verkleurd. ze doet dan alle gele bij elkaar en alle blauwe enz.
nog nooit gebeurd.
idd misschien nog een keertje wassen en dan gewoon terug gaan hoor!
dat gaat mij met mijn dure dekjes niet gebeuren
) onley schreef:Pyriet schreef:Hoi,
Weet niet of het topic hier goed staat,
Ik heb twee weken geleden een nieuwe (gele) anky pad gekocht. Vandaag heb ik hem netjes volgens de wasvoorschriften gewassen en is hij helemaal verkleurt naar de kleur van de binnenkant van de pad (zwart/donkerblauw) uit de wasmachine gekomen.
Mijn vraag of jullie dit wel eens mee hebben gemaakt want vind het voor een sjabrak van €50,00 echt niet kunnen eigenlijk.
netjes op 30 graden gewassen zoals het op anky haar site staat zonder afwasmiddel ed
Het sjabrak zat alleen in de wasmachine.
Groetjes Leslie
dit is een fabrieksfout
niet nog eens wassen maar direct terug brengen naar de winkel
je behoort dan een nieuwe te krijgen en hun moeten hem terug sturen naar de fabriek waar die gemaakt is!!!
niet te lang wachten ermee mij is precies hetzelfde gebeurt met het gele ankypad
ik heb netjes een nieuwe gekregen die na het wassen gewoon geel is gebleven
je krijgt hem echt niet meer geel nu dus echt terug ermee
ik heb deze week nog vakantie dus zal er toch maar mee terug gaan ik vroeg mij af of er meer mensen waren waar dit mee gebeurt is ben dus niet de enige
En ik heb allerlei kleuren..
! 
_naomi_berg_ schreef:moet je even kijken op http://www.anky.nl en dan staltips (ofzo).
en daar staat het door anky zelf beschreven hoe je ze goed wast!