[WN] bestellen site professional's choice

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pimmela

bestellen site professional's choice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 21:24

Hoi Hoi,

heeft er iemand ervaring met bestellen op de site van professional's choice?
dat is namelijk de enige site waar ik paarse bellboots (overreach boots) zie voor de verkoop.

ik hoor het graag,
alvast bedankt,

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 05:54

Ik heb eerder dit jaar gevraagd bij PC in Amerika of ze leveren naar Nederland en het antwoord daarop was nee.... Helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 13:11

Het makkelijkste is om even contact op te nemen met een Nederlandse Westernwinkel, zij kunnen het soms wel voor je bestellen ;)

[edit] En als het goed is zag ik een week geleden nog paarse bellboots liggen bij Arthur geloof ik. Niet alles wat hij heeft staat op zijn site dus het kan zeker geen kwaad om hem ff een mailtje te sturen.

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 13:20

Ik zag ze bij Wyldwood op de site staan :) zij heeft veeeeeel PC!!! en wat niet op voorraad is kan wel besteld worden :D

http://wyldwood.nl

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 15:42

@miss_montana; bedankt maar ben van de week nog bij arthur geweest maar had ze toen niet, moet er deze week nog een keer heen en dan heb ik misschien meer geluk.

@mloez; op de site hebben ze wel skidboots in het paars die moet ik ook nog hebben hebben hebben, bedankt.
maar helaas zag ik de overreach niet in het paars maar ik ga snel een mail sturen of ze ze kan bestellen.

bedankt allemaal, overige reacties zijn ook meer dan welkom.
iemand nog tips waar ik een mooie paarse pad kan kopen? het liefste een air ride maar volgens mij zijn die er niet in het paars.

cornelie

Re: bestellen site professional's choice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:51

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 13:14

@cornelie; ik heb daar van de week op jou site helemaal overheen gekekken maar bedankt, ga snel bij je bestellen.

wat betreft de air ride pad, dat is niet helemaal degene die ik in gedachte heb. ik bedoe de airrides met wollen onderkant.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:00

aha, helemaal paars zijn er geen air ride pads nee. Alleen in combinatie met een andere kleur(en)

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 09:59

cornelie schreef:
aha, helemaal paars zijn er geen air ride pads nee. Alleen in combinatie met een andere kleur(en)

en die heb jij in je assortiment? het liefste wil ik een aire ride zwart met paars.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:38

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 21:21

bedankt voor je link, daar had ik al gekeken maar helaas geen paarse smx pad.
ik begin me af tevragen of ze uberhaupt wel bestaan. heb net op de site van pc gekeken maar daar staan ook geen paarse smx pads op.